ماه پیروزی خون بر شمشیر

the-arrival-of-muharram-the-month-of-mourning

امام خمینی (ره) فرموده اند: ماه محرم برای مذهب تشیع ،ماهی است که پیروزی در متن فداکاری و خون به د ست آمده است.

مقام معظم رهبری نیز می فرمایند: ماجرای حسین بن علی (ع)، حقیقتا مولد حرکت قرون اسلامی در جهت تفکرات صحیح اسلامی بوده است.

ملتی که محرم دارد،مجاهدت و شهادت دارد و ملتی که مجهز به ابزار مجاهدت و متکی به خداست ،هرگز مغلوب نخواهد شد.

انجمن آثارومفاخر فرهنگی حلول ماه خون و حماسه را به راهیان راه عشق و حقیقت تسلیت می گوید.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 22 مهر 1394 ] [ 21:29 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اعوذ بک من الکرب و البلا

اس ام اس ماه محرم

امام حسین (علیه السلام) وقتی وارد سرزمین کربلا شد و نام کربلا را از ساکنان آنجا پرسید، با شنیدن نام کربلا فرمود:

اعوذ بک من الکرب و البلا

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: کربلا امام حسین(ع) خون سرخ
[ چهار شنبه 22 مهر 1394 ] [ 21:20 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حلول ماه محرم

 

 حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسليت باد .

بازمحرم رسيد،ماه عزاي حسين/سينه‌ ما ميشودكرب وبلاي حسين                 

 كاش كه تركم شود غفلت و جرم و گناه/ تا كه بگيرم صفا، من ز صفاي حسين

PersianMob.Net 

آداب ماه محرم

1- سزاواره كه حال دوستان آل محمد (ص) در دهه اول محرم تغيير کرده و در دل و سيماى خود، آثار اندوه و درد اين مصيبتهاى بزرگ رو نشان بدهند.

2- بهتره كه مقدارى از لذائذ زندگى رو كه از خوردن و نوشيدن و حتى خوابيدن و گفتن بدست میاد، ترك کرده و مثل كسى باشیم كه پدر يا فرزندمونو از دست داده ایم .

3- خوبه كه روز تاسوعا و عاشورا، ديدار با برادران دينى رو ترك كرده و آن روز رو روز گريه و اندوه خود قراربدیم.

4- مستحبه كه در دهه اول محرم ، هر روز امام حسين (ع) رو با زيارت عاشورا زيارت کنیم.

5- سزاواره كه اگه میتونیم مراسم عزادارى امام حسین (ع) رو در منزلمون با نيت پاک بر پاکرده و اگه نمى تونیم، در مساجد يا منازل دوستانش به برپايى اين مراسم كمك كنیم.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 22 مهر 1394 ] [ 21:14 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ممنوع؛ ممنوع...

 

افسران - ممنوع!

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 20 مهر 1394 ] [ 21:33 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شهادت هنر مردان خداست

 
افسران - شهادت هنر مردان خداست
شهادت  لیاقت و هنری  است که سالکان  الی ا... در مصاف  با زر , زور  وتزویر کسب می کنند این انسان ها با رشادت و نثار جان خویش   خط درگیری با دشمنان ملت ایران و اسلام را فرسنگ ها از کشور دور کردند و این شهادت ها  ما را در راه خود مصمم تر و پایدار تر می کند

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 20 مهر 1394 ] [ 21:32 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بازتاب آزمایش موشک «عماد» در رسانه‌های خارجی

 

افسران - موشک دوربرد بالستیک عماد برای نابوی شیطان خبیث
در بازتاب خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، رسانه‌های آمریکایی ضمن ادامه سیاست‌های ایران هراسی خود در منطقه به توانایی موشکی ایران اذعان کردند.

بخشی از واکنش‌های رسانه‌های آمریکایی به آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» بدین شرح است؛ واکنشهایی که همچنان ادامه دارد.

روزنامه نیویورک تایمز در واکنش به خبر آزمایش موشک دوربرد عماد نوشت: «خبرگزاری نیمه رسمی فارس ایران گزارش داد که این کشور یک موشک جدید بالستیک دور برد هدایت شونده زمین به زمین را با موفقیت آزمایش کرده است».

در گزارش روزنامه پرتیراژ آمریکایی در ادامه همچنین می‌نویسد که به برد و جزئیات بیشتری از آزمایش این موشک بالستیک اشاره نشده اما اعلام شده که موشک جدید هدایت شونده است و می‌تواند تا لحظه اصابت به هدف رهگیری و هدایت شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم در بخشی از واکنش خود به خبر آزمایش موشک بالستیک دوربرد «عماد» نوشت: «از سال ۱۹۹۲ ایران بر تولید صنعت نظامی بومی و موشک‌ها، تانک‌ها و زیردریایی سبک تولید داخل تاکید کرده است.»

این خبرگزاری مطرح آمریکایی درباره توان موشکی ایران اینطور گزارش می‌دهد: «جمهوری اسلامی ادعا می‌کند که موشک‌های سطح به سطح با برد ۲۰۰۰ کیلومتر دارد موشک‌هایی که میتواند اسرائیل و پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دهد».

در گزارش شبکه سی‌‌ان‌ان آمریکا درباره آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» می‌خوانیم: «به گفته حسین دهقان وزیر دفاع ایران موشک عماد که توسط کارشناسان ایرانی طراحی و ساخته شد، اولین موشک دوربرد ایران است که میتواند تا لحظه اصابت موشک را هدایت کند».

شبکه فاکس نیوز آمریکا هم در بازتاب خبر موشک دوربرد جدید ایران به اظهارات «یوزی روبین» کارشناس موشکی اسرائیل استناد می‌کند که در آن این اسرائیلی به «دقت» موشک عماد اذعان می‌کند.

پایگاه آمریکایی «بلومبرگ» هم در واکنش به خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، سیاست ایران هراسی در منطقه را در پیش گرفته است.

در گزارش این پایگاه ادعا شده است: «این آزمایش احتمالا روابط ایران با پادشاهی‌های عربی نفتی را متشنجتر می‌کند چرا که آنها جمهوری اسلامی را به توسعه نفوذ خود با حمایت از ستیزه جویان شیعه در منطقه از قبیل یمن متهم می‌کنند».

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: موشکعماد بازتاب
[ دو شنبه 20 مهر 1394 ] [ 21:30 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حرف حق که برخی مسئولین فراموش نموده اند

[ دو شنبه 20 مهر 1394 ] [ 21:28 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دعای شهید صیاد شیرازی در قنوت نمازش

 
افسران - دعای شهید صیاد شیرازی در قنوت نمازش

دوستش می گفت:
«ما که توی نماز قنوت می گیریم، از خدا می خواهیم که خیر دنیا و آخرت را به ما اعطا کند و یا هر حاجت دیگری که برای خودمان باشد.
اما «صیاد» توی قنوتش هیچ چیزی برای خودش نمی خواست.
بارها می شنیدم که می گفت « اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای »
بلند هم می گفت ، از ته دل

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 20 مهر 1394 ] [ 21:27 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حاکمان جبار عربستان در آینده نزدیک در دریای خون نا بحق ریخته مسلمانان غرق میشوند

افسران - .ً......

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 20 مهر 1394 ] [ 21:26 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حمله نیروی هوایی عراق به کاروان حامل ابوبکر البغدادی

کاروان حامل سرکرده گروه تکفیری صهیونیستی داعش هنگام عزیمت از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم عراق در منطقه الکرابله ( از توابع شهرستان قائم در استان الانبار که 5کلیومتر با سوریه فاصله دارد ) هدف حمله هوایی قرار گرفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، منابع رسمی عراقی حمله به کاروان حامل ابوبکر البغدادی سرکرده گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش را تایید کردند. به گفته خبرنگار شبکه، خبرها حاکی از آن است که کاروان وی در منطقه الکرابله در غرب الرمادی هدف قرار گرفته است و از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.

عبدالله بدران خبرنگار شبکه در بغداد در گفتگویی در این خصوص گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که کاروان حامل وی از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم در عراق حرکت کرده و وارد منطقه الکرابله در نزدیک مرزهای عراق و سوریه شد و هدف حملات جنگنده های عراقی قرار گرفت. بر اساس اطلاعات به دست آمده از مقامات اطلاعاتی عراقی این کاروان متشکل از هفت دستگاه خودرو بوده است و این احتمال وجود دارد که البغدادی در جریان حرکت مخفیانه به سمت منطقه الکرابله برای شرکت در نشست با سرکرده های داعش در الانبار در این کاروان حضور داشته است.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: داعش سرکرده
[ دو شنبه 20 مهر 1394 ] [ 21:23 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

مرگ میرحسین موسوی شایعه است

 

بنا بر اخبار موثق میر حسین موسوی نخست وزیر اسبق و بنیان گذار جنبش سبز ساعاتی پیش بعد ازتحمل شش سال حبس در منزل مسکونی خود دچار حمله قلبی شده و بعلت عدم صدور مجوز انتقال به بیمارستان متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرد… (شایعه است)

 

شایعه سکته و مرگ میرحسین موسوی,مرگ میرحسین موسوی شایعه است,میرحسین موسوی,مرگ میر حسین موسوی دروغ است,درگذشت میرحسین موسوی تکذیب شد,میر حسین موسوی مرد شایعه است,سکته میرحسین موسوی شایعه است,شایعه فوت میرحسین موسوی,خبر فوت میرحسین موسوی در مهر 94

 

شایعات مختلفی در مورد میرحسین موسوی در بازه های زمانی مختلف منتشر می شود

 

شایعه حمله قلبی او تازگی ندارد و اولین بار در اسفند ۸۸ منتشر و تکذیب شد.

در مرداد و شهریور سال ۹۱ نیز دو بار او به مرکز قلب تهران منتقل شده است و تحت امور درمانی قرار گرفته است،در اردیبهشت سال ۹۳ نیز او به بیمارستان منتقل شد و ضمن ملاقات با دخترانش،تحت عمل آنژیو گرافی قرار گرفت.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: میرحسین موسوی سران فتنه فتنه
[ دو شنبه 20 مهر 1394 ] [ 21:15 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ﻓﺮﺍﺭ 3000 ﺩﺍﻋﺸﯽ ﺍﺯ ﺳﻮﺭﯾﻪ

 / ﺣﻀﻮﺭ ﻣﻮﺛﺮ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﻭ ﺍﯾﺮﺍﻥ

ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 3000 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖ ﺍﺯ ﮔﺮﻭﻩﻫﺎﯼ ﺩﺍﻋﺶ ، ﺟﺒﻬﻪ ﺍﻟﻨﺼﺮﻩ ﻭ ﺟﯿﺶ ﺍﻟﯿﺮﻣﻮﮎ ﺩﺭ ﭘﯽ ﭘﯿﺸﺮﻭﯼ ﺳﻬﻤﮕﯿﻦ ﺍﺭﺗﺶ ﺳﻮﺭﯾﻪ ، ﺍﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺭﺩﻥ ﮔﺮﯾﺨﺘﻨﺪ .
.
.
ﺍﺭﺗﺶ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﮑﺸﻨﺒﻪ ‏( ﺩﯾﺮﻭﺯ ‏) ﺑﺎ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺟﻨﮕﻨﺪﻩﻫﺎﯼ ﺭﻭﺱ ﺑﻪ ﻣﻮﺍﺿﻊ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖﻫﺎ ﺩﺭ ﺣﺎﺷﯿﻪ ﺷﻬﺮ ﺩﻣﺸﻖ ، ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺩﯾﺮﺍﻟﺰﻭﺭ ، ﺣﻤﺺ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺨﺶﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺷﻬﺮ ﺑﺎﺳﺘﺎﻧﯽ ﺗﺪﻣﺮ ‏( ﭘﺎﻟﻤﯿﺮﺍ ‏) ﺣﻤﻠﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻋﻘﺐ ﺭﺍﻧﺪﻧﺪ .
.
.
ﺩﺭ ﺣﻤﻼﺕ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺩﯾﺮﺍﻟﺰﻭﺭ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 160 ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖ ﺑﻪ ﻫﻼﮐﺖ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺸﺮﻭﯼﻫﺎ ﺩﺭ ﺣﻤﺺ ﻭ ﭘﺎﻟﻤﯿﺮﺍ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻓﺮﺍﺭ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﺩﺍﻋﺸﯽﻫﺎ ﺑﻪ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺮﺯﯼ ﺍﺭﺩﻥ ، ﺣﺪﺍﻗﻞ 17 ﺷﺒﻪﻧﻈﺎﻣﯽ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ .
.
.
ﺻﺒﺢ ﺍﻣﺮﻭﺯ ‏( سهﺷﻨﺒﻪ ‏) ﻧﯿﺰ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺑﺎ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﺑﺮﮔﻪﻫﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﺟﻨﻮﺏ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺣﻤﺎﻩ ، ﺿﻤﻦ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺑﻪ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺁﻏﺎﺯ ﻣﻮﺝ ﺷﺪﯾﺪ ﺣﻤﻼﺕ ، ﺍﺯ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖﻫﺎ ﺩﻋﻮﺕ ﺷﺪ ﺗﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﻨﻨﺪ...

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 15 مهر 1394 ] [ 21:43 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ساپورت از کجا آمد؟؟؟?


آیا می دانستید که در دهه 1980 میلادی در کنکره آمریکا طرحی مطرح شد مبنی بر اینکه زنانی که در کلوپها و بارها و مراکز فساد مشغول به خود فروشی هستند ، باید یک وجه تمایزی با بقیه زنان اجتماع داشته باشند که در این زمان بفکر طراحی لباسی جذاب ودر عین حال منحرف کننده افتادند که این دسته از زنان را از جامعه متمایز کنند.
" ساپورت " محصول این تفکر غربی بود که امروزه برای کشورهای جهان سوم تبدیل به فرهنگ و مد شده است. کاش استفاده کنندگان این لباس سخیف می دانستند که در چه دامی افتادند و چطور مورد تمسخر سران کشورهای غربی قرار گرفتند...
امام حسین فرمودند:
لباس تنگ نپوشید که لباس یهودیان است

لطفا منتشر کنید شاید واقعا عده ای ندانند که چه می کنند.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 15 مهر 1394 ] [ 21:40 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آماده مبارزه با استکبار هستیم www.leader.ir مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست خود را برای ادامه مبا

[ چهار شنبه 15 مهر 1394 ] [ 21:36 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

گشاده رویی در ارتباط

گشاده رویی نقش مؤثری در برقراری یک ارتباط نزدیک با دیگران دارد. وقتی شما با روی گشاده و لبخندی بر لب با کسی ارتباط برقرار می­کنید، غیر مستقیم به او پیغام می­دهید که من آمادگی برای شنیدن حرف­های شما را دارم. شما با لبخندتان، لحن صدا، اشارات و حرکات دست و نوع نگاهتان نشان می­دهید که ذهن و فکرتان برای ارتباط برقرار کردن و شنیدن خرف­های تازه او آمادگی دارد.

گشاده رویی شما می­تواند خلوص نیت شما نسبت به فرد و اعتمادی که به او دارید را نشان دهد. در چنین شرایطی بی­شک او هم با اطمینان خاطر و اعتماد با شما ارتباط برقرار کرده و از هم نشینی و هم صحبت بودن با شما خرسند است.

 

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 15 مهر 1394 ] [ 21:9 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

غیرت وعفت

غیرت وعفت

مادرم زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه مکن

زمان تشییع و تدفینم گریه نکن

زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن

فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش می کنند و زنان ما عفت را

 

شهید سعید زقاقی

کد هدایت به بالا


[ جمعه 10 مهر 1394 ] [ 11:24 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شهادت قاری قرآن در منا

شهادت مبارک ...

شهید محسن حاجی حسنی کارگر شهید محسن حاجی حسنی کارگر

کد هدایت به بالا


[ جمعه 10 مهر 1394 ] [ 11:18 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

11 نکته زیر در این باره قابل تأمل است


1 - همه شاهدان عینی، بدون استثنا می گویند که مسیر حجاج توسط نیروهای امنیتی بسته شد. بدین گونه که انتهای مسیر را بستند و ابتدای مسیر را باز گذاشتند و حجاج را بدان مسیر هدایت کردند.
بدین ترتیب صدها هزار نفر که به واسطه انبوه جمعیت، چند قدم جلوترشان را نمی دیدند - چه رسد به اینکه انتهای مسیر را ببینند - غافل از این انسداد، وارد تله شدند و یکی از وحشتناک ترین و مرگبارترین ازدحام ها شکل گرفت.

سعودی ها، تا کنون پاسخ این سؤال ساده که "چرا مسیر را بستند؟" نداده اند. تصاویر عبور کاروان خودروهای شاهزاده عربستانی که در فضای مجازی دست به دست شد و علت انسداد مسیر اعلام گردید نیز متعلق به سال های قبل بوده است و لذا ، علت ماجرا، عبور این خودروها نبوده است.

هر چه غیر عمدی باشد، بستن مسیر و استقرار نیروهای امنیتی برای جلوگیری از خروج حجاج از مخمصه، کاری کاملاً تعمدی است و کسی نمی تواند بگوید راه را به طور غیر عمدی بستیم و به طور غیر عمدی مانع حرکت حجاج شدیم!

11 نکته مهم درباره فاجعه منا

2 - نه تنها راه را بستند، بلکه بعد از ایجاد تراکم انسانی و آغاز ماجرا که به اولین مرگ ها انجامید نیز، راه را نگشودند. یک شاهد عینی می گفت که در نقطه انسداد، کامیونی مملو از نظامیان سعودی مستقر بود و حجاج جرأت نکردند با هجوم به آنها، راه را باز کنند. البته هیچ کدام از حاجیان در آن دقایق نمی دانست که واقعاً چه فاجعه ای در انتظارشان است.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: حادثه منا حجاج مکه حج

ادامه مطلب
[ جمعه 10 مهر 1394 ] [ 11:13 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آمار نهایی جانباختگان ایرانی فاجعه منا 465 نفر اعلام شد

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: حادثه منا حجاج مکه حج
[ جمعه 10 مهر 1394 ] [ 11:7 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اطلاعیه رسمی سازمان حج و زیارت

همه بیمارستان‌های عربستان را جست‌وجو کردیم/ آمار نهایی قربانیان ایرانی فاجعه منا ۴۶۴ نفر است

سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای با تاکید بر این که پس از ۷ روز جست‌وجو در تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌های عربستان، وضعیت مجروحان فاجعه منا کاملا مشخص شده است، آمار نهایی قربانیان ایرانی فاجعه منا را ۴۶۴ نفر اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: همه بیمارستان‌های عربستان را جست‌وجو کردیم/ آمار نهایی قربانیان ایرانی فاجعه منا ۴۶۴ نفر است
 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس سازمان حج و زیارت اطلاعیه‌ای در خصوص حادثه ناگوار منا اطلاعیه‌ای ارسال کرده است.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ(النساء – 100)

با عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و نیز به رهبر دلسوخته و داغدارمان حضرت آیت الله العظمی خامنه­ ای و به پیشگاه ملت شریف و بزرگ ایران و خانواده‌های تمامی جان ­باختگان فاجعه غمبار منا، از آنجا که با گذشت هفت روز از این واقعه تأسف­ بار و جستجوی بی­ وقفه و شبانه روزی تمامی بیمارستان­ها و مراکز درمانی در شهرهای مکه، جده و طائف و مناطق منا و عرفات، وضعیت مصدومین و مجروحین این حادثه دردناک کاملاً مشخص و اعلام شده است، با کمال تأثر و تألمی عمیق بدین­وسیله تعداد حجاج عزیز ایرانی که در حال احرام و انجام مناسک حج در منا به آسمان پر کشیده و ملتی را عزادار نمودند 464نفر اعلام می­ شود.

بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که خود سخت در ماتم از دست دادن این عزیزانند، به خانواده­ های داغدار حاجیان عروج کرده به ملکوت مجدداً تسلیت گفته و با همه­ ی توان تلاش می­ کنند با بکارگیری تمامی ظرفیت­ ها نسبت به بازگرداندن اجساد مطهر این عزیزان به آغوش میهن هرچه سریع­ تر اقدام نمایند.

انتهای پیام/

کد هدایت به بالا


[ جمعه 10 مهر 1394 ] [ 11:3 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

لحظه انهدام مقر فرماندهی داعش در حماه+تصاویر

در حمله دقیق جنگنده بمب افکنهای سوخو 24 ارتش روسیه علیه مراکز استقرار گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده در استانهای حماه و حمص سوریه بیش از 30 هدف نظامی متعلق به تروریستها منهدم شد.
لحظه انهدام مقر فرماندهی داعش در حماه+تصاویر
 
بنابر این گزارش، در یکی از این حملات مقر فرماندهی و انبار بزرگ نگاهداری سلاح و مهمات تروریستهای داعش در حاشیه شمالی استان حماه سوریه هدف بمباران جنگنده های روس قرار گرفت که به انهدام کامل آن و هلاکت دهها تروریست منجر شده است. ساعتی پیش وزارت دفاع روسیه با انتشار تصاویری، عملیات انهدام مقرهای گروههای تروریستی را به نمایش درآورده است.
 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: روسیه داعش حمله هوایی
[ جمعه 10 مهر 1394 ] [ 11:2 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اسخ های خشن و سخت احتمالی ایران به آل سعود، چه خواهد بود؟!


به دلیل مسائل امنیتی و اطلاعاتی، از ذکر تمامی پاسخ های قاطع احتمالی و سناریوهای جمهوری اسلامی ایران در این نوشتار خودداری گردیده است و تنها بخشی از پاسخ های احتمالی ذکر گردیده است.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: آل سعودمنا حادثه عربستان قربانی
[ جمعه 10 مهر 1394 ] [ 11:0 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

داعش و همپیانی با اعضای شورای امنیت

«داعش هم‌پیمان برخی قدرت‌های بزرگ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد است....»

رئیس جمهور آرژانتین گفت: «یکسال است که شما نظام اسد را نظام تروریست می‌دانید. شما از مخالفانی که ما آنها را انقلابیون می‌دانستیم، حمایت می‌کنید و امروز برای مهار انقلابیونی گرد هم آمده‌ایم که روشن شده است، آنها تروریست هستند و بیشتر آنان در شبکه‌های تروریستی عضویت دارند و از افراط‌گرایی به افراط‌گرایی هرچه بیشتر منتقل شده اند.»

فرناندز افزود: «نام حزب‌ الله لبنان پیش ازین در فهرست سازمان‌های تروریستی گنجانده شده بود و روشن شده است، حزب الله یک حزب بزرگ و به رسمیت شناخته شده در لبنان است.»

رئیس جمهور آرژانتین گفت: «شما ایران را در پی انفجاری که در سفارت اسرائیل در بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ میلادی روی داد، متهم کردید و تحقیقاتی که ما انجام دادیم؛ دخالت ایران را دران انفجار تأیید نکرد.»

وی تصریح کرد: «شما قطع‌نامۀ جنگ با القاعده را پس از حوادث یازدۀ سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی صادر کردید، مجوز ورود نیروهای نظامی به چندین کشور را دادید و مردمان آنها مانند عراق و افغانستان به این بهانه کشته شدند؛ در حالی‌که این دو کشور هم‌چنان از تروریسم رنج می برند!»

رئیس جمهور آر‍ژانتین افزود: «با بمباران غزه، عمق‌و شدت فاجعۀ که اسرائیل مرتکب شد، روشن شد؛ شمار زیادی از فلسطینیان قربانی شدند. در حالی‌که شما به راکت‌هائی‌که به اسرائیل اصابت کرد، اهمیت دادید و راکت‌هائی‌که به اسرائیل اصابت کرد، تأثیری نداشت و خساراتی در آنجا به بار نیاورد.»

فرناندز گفت: «امروز اینجا هستیم تا یک قطع‌نامۀ بین‌المللی دربارۀ مجرم دانستن گروه "داعش" و مقابله با آن صادر شود. در حالی‌که داعش مورد حمایت چند کشور شناخته شده است و شما بهتر از دیگران آنها را می‌شناسید و داعش هم‌پیمان برخی قدرت‌های بزرگ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد است!»

کد هدایت به بالا


[ جمعه 10 مهر 1394 ] [ 10:56 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

جملاتی تامل برانگیز درباره شهدا


- شهیدی که مقام معظم رهبری پشت سر او نماز خواند و به او اقتدا کرد.
(شهید خلبان علی اکبر قربان شیرودی)

- شهیدی که خلبانان عراقی در محل شهادتش در بغداد به احترام او یک دقیقه سکوت کردند.
(شهید خلبان عباس دوران)

- شهیدی که وصیت نامه ی او را مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه قرائت نمود.
(شهید سروان مسعود آشوری)

- فرمانده ای که در 4 عملیات بیش از 10 هزار کیلومتر مربع از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را آزاد نمود .
( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی ) شهیدی که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه نحوه شهادتش را شرح داد.
(شهید سرهنگ ایرج نصرت زاد)

- شهیدی که قرآن را با دست نوشت و با ختم نوشتن قرآن شهید شد.
(شهید سرهنگ شریف اشراف)

- شهیدی که پیام داد«به امام و مادرم بگویید که شیاه کوه لرزید اما انشایی نلرزید» و شهید شد
(شهید ستوانیکم وظیفه عبدالحمید انشایی)

- شهیدی که در حال پیکار با دشمن درونی و بیرونی خویش بود
 ( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی )

- شهیدی که اسیر شد و در حال مقاومت به شهادت رسید و لبخند شادی به لبانش نشست
(شهید سرباز محمدرضا صادقی)

- شهید آزاده ای که بیشترین مدت اسارت را تحمل کرد
(شهید خلبان حسین لشگری)

- شهیدی که در پایان جنگ نارنجک به خود بست و زیر تانک دشمن رفت
(شهید سرباز یوسف حیدری)

- اولین شهید ترور بعد از انقلاب ( شهید سپهبد سید محمد ولی قرنی ) .

- فرمانده شهیدی که ناو جنگی خود را تا آخرین نفس رها نکرد و به شهادت رسید
(فرمانده ناوچه پیکان ناخدا محمد ابراهیم همتی)

- شهیدی که خبر از شهادت خودش داد و گفت مفقود الاثر می شوم
(فرمانده گردان شهادت ل 92 شهید ستوان غلامرضا طرق)

- شهیدی که گزارش پر صلابتی از مقاومت رزمندگان در چزابه را به امام خمینی(ره) داد
(شهید سرهنگ غلامرضا مخبری)

- شهیدی که بخاطر برپایی نماز در اسارت ضد انقلاب به شهادت رسید.
(شهید خلبان حسین قاسمی)

- مسیحی که مسلمان شد و بلافاصله به شهادت رسید.
(وازگن آوسیان یا مهدی محمدی)

- شهیدی که مالک اشتر نیروهای مسلح بود.
( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی )

- جانباز قطع نخاعی که 24 سال دمر خوابیدن را بدون ذره ای ناراحتی تحمل کرد و به شهادت رسید.
(شهید سرباز رمضان روحی)

- شهیدی که دستش در عملیات رمضان قطع شده و آن را در جیبش قرار داده بود تا سرباز ها متوجه نشوند
(شهید زارعیان)

شهیدی که گفت ایران کشور پهناوری است اما برای عقب نشینی من جایی ندارد
(شهید سرتیپ امیری)
 
- شهیدی که حج نرفت اما روز عید قربان به شهادت رسید
(شهید خلبان عباس بابایی)

- فرمانده ای که برای معالجه و ملاقات و مراسم دفن و ختم دخترش ازمنطقه عملیات بیت المقدس خارج نشد و بعد به شهادت رسید.
(شهید سرلشگرمسعود منفرد نیاکی)

- آیا می دانید اولین فرمانده نیرویی که به شهادت رسید شهیدسرلشکر خلبان جواد فکوری فرمانده نیروی هوایی ارتش بود؟

- آیا می دانید اولین وزیر دفاع که به شهادت رسید شهید سرلشگر سید موسی نامجو بود؟

- آخرین صاحب منصب نظامی که با ترور شهید شد
(شهید سپهبد علی صیاد شیرازی)

- فرمانده ای که به چریک پیر معروف بود
(شهید سرلشکر حسن آبشناسان)

- خلبانی که به شکارچی ناوهای اوزا و قهرمان جنگ های دریایی با عراق معروف بود.
( شهید خلبان حسین خلعتبری)

- خلبانی که وصیت کرد که اگر ذره ای از خاک وطنم، به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم بشوئید.
 ( شهید خلبان حسین خلعتبری )

- خلبانی که آسمان جنگ را به تسخیر خود در آورد.
( شهید خلبان سید علیرضا یاسینی )

- خلبانی که کابوسی برای نیروهای عراقی تبدیل شده بود.
( شهید خلبان سید علیرضا یاسینی )

- خلبانی که ثواب بودن در جبهه را از رفتن به حج بیشتر می دانست
( شهیدخلبان عباس بابایی )

- خلبانی که در یک روز بیش از 7 بار به عمق خاک دشمن رفت
( شهید خلبان مصطفی اردستانی )

- خلبانی که با بیش از 400 پرواز برون مرزی بر فراز خاک دشمن و بیش از 1800 ساعت پرواز یکی از قهرمانان جنگ به حساب می آید.
( شهید خلبان مصطفی اردستانی )

- شهیدی که نقش بسزایی در نزدیکی ارتش و سپاه داشت
( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی )

- شهیدی که نابغه نیروی هوایی بود.
( شهید سرلشکر منصور ستاری )

- شهیدی که با حفظ سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش، وزیر دفاع هم بود.
 ( شهید خلبان سرلشکر جواد فکوری )

- شهیدی که گریه های نماز شبش لرزه به اتاق می انداخت
( شهید سرلشکر سید موسی نامجو )

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 8 مهر 1394 ] [ 11:24 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

جنایت یا حادثه

آنها از یک طرف مسلمانان را در یمن شهید می کنند و از طرف دیگر با بی‌کفایتی و سوءمدیریت خود  یا  با طراحی از پیش  تعیین شده توسط سازمان های اطلاعاتی حجاج  بیت ا..   را به قتلگاه  منا می برند آیا خواسته آمریکا و اذنابشان  در منطقه به ویژه رژیم صهیونیستی غیر از این است.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 8 مهر 1394 ] [ 11:22 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اتفاقات اخیرحج امسال، واکنش‎های نادرستی را در پی داشت!

متأسفانه برخی هموطنان، بدون آن‎که وضعیت روحی خانواده‎های داغدار حجاج را در نظر بگیرند، اقدام به نشر متونی می‎کنند که به جای تسلیت، حاوی تمسخر، هتاکی و پرخاشگری به حجاج است! آیا اگر همین اتفاقات برای مسافران تایلند و ترکیه می‎افتاد، رفتارها همین‎گونه بود؟!
سهم سفر حج در سفرهای خارجی ایرانیان، تقریباً ده درصد است و مابقی، سفرهای (اغلب) توریستی است. هیچگاه کسی آن توریست‎ها را محکوم نمی‎کند و از آن‎ها نمی‎خواهد که به جای رفتن به تایلند، پولش را به فقرا بدهد! کسی در زمان حضور در دیسکو یاد جهیزیه هیچ عروسی نیست! و دیگران هم از او این توقع را ندارند!
این تناقض‎ها و رفتارهای ناشایست، در شأن کشوری با سابقه تمدن چندین هزار ساله نیست. خوب است اگر تسلای خاطر خانواده‎های داغدار نیستیم، لااقل کمی بیاندیشیم!

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 8 مهر 1394 ] [ 11:20 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

کودتا عليه ابوبکر بغدادی!

همانطور که علی (ع) پيش‌‌بيني کرد اختلاف‌‌ها ميان سران داعش بالا گرفته. آنطور که برخي منابع گفتند موصل اخيرا شاهد يک کودتا ضد ابوبکر بغدادي بوده.
جزئيات دقيقي از اين کودتا اعلام نشده اما به نظر مي رسد که اختلاف‌ها ميان رهبران شرعی و فرماندهان بعثی افزايش پيدا کرده.
حزب دموکراتيک کردستان اعلام کرده که اين کودتا حدود دو ماه قبل اتفاق افتاده و تيم امنيتي ابوبکر بغدادي آن را خنثي کرده.
به گفته منابع کردستان عراق بيش از 500 نفر از نيروهاي داعش بعد از اين کودتا بازداشت شدند که بيشتر از 150 نفرشان اعدام شدند.
شنيده‌ها حاکي از آن است که پنج نفر از اعدام‌‌‌شده‌‌‌ ها از عناصر رده بالای داعش و از نزديکان بغدادی بودند.
بايد ديد با شدت گرفتن این اختلاف‌‌‌ها آیا داعش مي‌تواند مانع «فروپاشي از درون» شود يا خير.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 8 مهر 1394 ] [ 11:19 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تصاویر غمبار حجاج خانه خدا

امسال عید قربان روز قربانی کردن حجاج بود

قربانیان حادثه منا رمی جمرات

در ادامه گزارش تصویری که نشان از بی کفایتی آل سعود و عمالش را دارد می بینید

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: آل سعودمنا حادثه عربستان قربانی

ادامه مطلب
[ جمعه 3 مهر 1394 ] [ 12:0 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شاه بی لیاقت و حجاج بی گناه

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: حادثه منا حجاج مکه حج شاه عربستان ملک سلمان
[ جمعه 3 مهر 1394 ] [ 11:36 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تصاویر رقت بار از حادثه منا

به گزارش زمان ادامه سریال کشتار حجاج به علت بی کفایتی رژیم سعودی؛ 
1300 کشته در ازدحام حجاج در منا/ 1500 زائر مجروح شدند/ افزایش آمار کشته‌شدگان ایرانی «رمی جمرات» به 130 نفر/ احضار کاردار عربستان به وزارت خارجه +تصاویر

 
 

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: حادثه منا حجاج مکه حج

ادامه مطلب
[ جمعه 3 مهر 1394 ] [ 11:14 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

راهها و روش هایی برای تقویت حافظه

 آیا حافظه شما ضعیف است؟ آیا بدنبال تقویت حافظه تان هستید؟ آیا نگران از دست دادن حافظه هستید؟ نگران نباشید، راهها و روش های ساده از افزایش فعالیت بدنی گرفته تا افزایش فعالیت ذهنی، به شما در تقویت حافظه تان کمک می‌کند.

اگر نمی‌توانید کلیدهایتان را پیدا کرده، نام معلم تان را بیاد آورید، فراموش کرده‌اید چه چیزهایی قرار بود بخرید، بدانید که تنها نیستید. همه بعضی چیزها را ممکن است فراموش کنند. بااینحال از دست دادن حافظه چیزی نیست که ساده تصور شود. هرچند هیچ ضمانتی برای اثرگذاری راههای پیشگیری از، از دست دادن حافظه وجود ندارد، اما روش های و تکنیک های تقویت حافظه‌ای که بیان می‌کنیم معمولا موثر هستند. در این مقاله به بیان و بررسی این تکنیک ها می‌پردازیم.

افزایش فعالیت ذهنی

روابط اجتماعی

مرتب کنید

تمرکز

 رژیم غذایی سالم

 اضافه کردن فعالیت ورزش و بدنی در برنامه روزانه

 مدیریت بیماری های مزمن

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: تقویت حافظه راه ها

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 مهر 1394 ] [ 20:22 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

برکات حفظ قرآن


حفظ قرآن داراي آثار و بركاتي است كه درباره برخي از آنها نكاتي را مطرح مي‎نماييم:


1. حافظ قرآن از پاداش معنوي و اُخروي بسياري بهره‎مند مي‎گردد كه عبارتند از:


الف. هم نشيني با فرشتگان؛ امام صادق ـ عليه السّلام ـ در اين باره مي‎فرمايد: «حافظ قرآني كه به آن عمل كند، با فرشتگان پيغام‎بر و نيك رفتار هم نشين مي‎گردد.[2]»


ب. درشمار بزرگان امت جاي گرفتن؛ امام صادق ـ عليه السّلام ـ مي‎فرمايد: «اَشراف و بزرگان امت من، قاريان و حافظان و شب زنده‎دارانند.[3]»


ج . ايمني از عذاب الهي؛ اميرمؤمنان علي ـ عليه السّلام ـ در اين زمينه مي‎فرمايد: «قرآن را تلاوت كنيد و آن را به خاطر بسپاريد، زيرا خداوند متعال دلي كه قرآن در آن باشد عذاب نمي‎كند.[4]»


حفظ قرآن مجيد و انس با آن، انسان را در مسير عمل به وحي و بهره جستن از معارف آن قرار مي‎دهد و در نتيجه او را از آتش دوزخ مصون مي‎دارد. پيامبر اكرم ـ صلّي الله عليه و آله ـ مي‎فرمايد: «اگر قرآن در پوستي باشد، آتش بدان نخواهد رسيد.[5]»

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: قرآن حفظ حافظه برکات

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 مهر 1394 ] [ 20:18 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دعا و تقویت حافظه

 دعا و تقویت حافظه

اموری را که در تقویت حافظه و فهم مؤثرند می توان به چند دسته تقسیم بندی نمود:

الف) امور معنوی:

1-یاد خدا (انجام امور عبادى و تکالیف شرعی به ویژه نماز اول وقت).

2- خواندن دعاهایی که برای تقویت حافظه مؤثر است، از امام معصوم نقل شده است که از خدا بخواه که عقل تو را قوى بگرداند و از خدا طلب فهم و درک نما.[9] به عنوان نمونه چند دعا که برای تقویت حافظه مؤثر است بیان می کنیم:

یک. دعایی که پیغمبر (ص) به امیرالمؤمنین (ع) براى حافظه تعلیم نمود: «سبحان من لایعتدى على اهل مملکته، سبحان من لایأخذ اهل الارض بالوان العذاب، سبحان الرؤوف الرحیم، اللهم اجعل لى فى قلبى نورا و بصرا و فهما و علما انک على کل شى‏ء قدیر».[10]

دو. سیدبن طاوس نقل مى‏کند که براى احیاى قلب این دعا را سه بار بخواند:

«یا حى یا قیوم یا لااله الا انت اسئلک أن تحیى قلبى اللّهم صل على محمد و آل محمد». [11]

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: دعا حافظه ذکر

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 مهر 1394 ] [ 20:15 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]