اللهم ارزقنا شهادت

 

افسران - اللهم ارزقنا شهادت

کد هدایت به بالا


[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:42 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

موشکهای انصارالله مزدوران سعودی را به خاک و خون کشید/ 73 کشته و زخمی

 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری گزارش داد در حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به محل تجمع مزدوران رژیم آل سعود در شهر ذباب، بیست و سه تن به هلاکت رسیدند و پنجاه تن دیگر زخمی شدند. در این حمله یکی از فرماندهان مزدوران رژیم آل سعود به نام سالم مبارک نیز به هلاکت رسید.
 
شهر ذباب در استان تعز یمن واقع شده است.

کد هدایت به بالا


[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:41 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

یا فاطمه الزهرا


افسران - ASHURA
برقاتلین حضرت زهرا سلام الله علیها تاصبح قیامت لعنت،لعنت،لعنت...
تسلای دل حضرت مهدی صلوات.

کد هدایت به بالا


[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:40 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نزدیکترین ساعت به اجابت دعا

 

افسران - لطفا انتشار دهید

کد هدایت به بالا


[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:39 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

برای آنها که هنوز شک دارند به فتنه88

 

افسران - برای آنها  که هنوز شک دارند به فتنه 88

کد هدایت به بالا


[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:38 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

درمان گرفتگی رگ های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  برای بازشدن رگ های قلبتان فقط کافی است روزی نصف استکان معادل 30 CC از این شربت غلیظ و طبیعی میل نمایید ؛ تا به کلی برطرف گردد.

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:35 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سپتامبر، برنامه‌ریزی واشینگتن، ریاض و تل‌آویو بود

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون پرس تی وی، «اسکات بنت،» افسر سابق ارتش آمریکا، حوادث 11 سپتامبر سال 2011 را کار سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و عربستان دانست.
او در گفتگو با این شبکه از شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا گفت:« حکم اخیر دادگاه آمریکا درباره تبرئه عربستان سعودی از دست داشتن در حملات یازده سپتامبر سبب می شود فرصتی جدید برای تحقیقات در این خصوص فراهم  شود. این تحقیقات می تواند به روشن شدن ماهیت واقعی این حملات منجر شود. روز به روز اطلاعات بیشتری درباره 11 سپتامبر به دست می آید. 
وی افزود: باید ماهیت این حملات روشن شود. باید مسببان اصلی آن‌ها مشخص شوند. باید مشخص شود آیا از نظر مهندسی و معماری، چنین حمله ای و اینگونه سقوط برج های دو قلو امکان پذیر است؟ این حوادث، دسیسه‌ای حساب‌شده بوده‌اند.

کد هدایت به بالا


[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:33 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

باز هم وعده سرخرمن

 

مقام روس: اس-300 را 6 ماه دیگر به ایران تحویل می‌دهیم

مقام روس: اس-300 را 6 ماه دیگر به ایران تحویل می‌دهیم
 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «سرگئی چمزوف،» رئیس شرکت دولتی روستک روسیه، اعلام کرد نخستین محموله سامانه های دفاع هوایی «اس-300» در ماه اوت یا سپتامبر 2016 (حدود 6 ماه دیگر) به ایران ارسال خواهد شد. وی این اظهارات را در مصاحبه با نشریه وال استریت ژورنال بیان کرد.

کد هدایت به بالا


[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:33 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شمخانی هم به منتقدین اقتصاد پیوست ...

 


افسران - شمخانی هم به منتقدین اقتصاد دولت پیوست ...

کد هدایت به بالا


[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:32 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شعری که امیرالمؤمنین(ع) در فراق حضرت فاطمه(س) خواند

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثقه‌الاسلام کلینی از محدثان بزرگ شیعه آورده است که چون حضرت فاطمه زهرا(س) از دنیا رفت، امیرالمؤمنین وی را پنهان به خاک سپرد و آثار قبر را از میان برد. در این مقدار از نقل اتفاق نظر وجود دارد.
«شیخ مفید» اضافه  کرده است: و آنگاه که دفن پایان یافت و دست‌ها را از خاک قبر تکان داد، اندوه چون سیلی بر او هجوم آورد و اشک‌ها بر صورت مبارک فرو ریخت، ناچار به قبر پیامبر(ص) روی کرده، همه دردی که بر دلش می‌گذاشت را با ایشان در میان نهاد و گفت: یا رسول‌الله! سلام من و سلام دخترت فاطمه بر تو باد؛ همان دخترت که حبیبه و نور خوابیده است و خداوند خواست که به سرعت به تو ملحق شد.

کد هدایت به بالا


[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:29 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ببخشید دیگه پاهام درازتر از این نمیشه...

 
افسران - ببخشید دیگه پاهام درازتر از این نمیشه...

کد هدایت به بالا


[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:28 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سیگار و باربی...

 

افسران - سیگار و باربی...

کد هدایت به بالا


[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:26 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

درخواست شاهزاده‌های سعودی از اسرائیل درباره ایران

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  کانال 10 اسرائیل در برنامه شبانه خود تایید کرد که هیات عالیرتبه با ریاست یکی از مقامات سرشناس این رژیم به تازگی از ریاض دیدار کرده است. 
این شبکه در ادامه تاکید کرد: این ملاقات اولین دیدار مقامات این رژیم از عربستان نبوده، بلکه تعداد زیادی از این دیدارها به تازگی انجام شده است؛ اما به دلیل سانسور خبری ارتش اسرائیل، صحبت از محتوای دیدارها و اهداف آن ممنوع است.  
کانال 10 اسرائیل بیان کرد که ملک سلمان، پادشاه سعودی و شاهزاده های اطراف او از روابط جاری با اسرائیل شرمسار نیستند؛ اما تا حد ممکن می خواهند این روابط را به ظاهر محدود نشان دهند. 
به گفته این کانال مقامات اسرائیل در ایجاد روابط دوستانه با سایر کشورهای عربی، از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس موفق بوده اند و این روابط را بسیار خوب توصیف می کنند.  
شایان ذکر است که این کانال صهیونیستی فاش کرد که برخی از شاهزاده های سعودی در دیدارهای دوجانبه به رهبران اسرائیل گفته اند که اهمیتی به اقدامات رژیم اشغالگر قدس در قبال فلسطینیان نمی دهند و مساله مهمتر برای آنان حمایت اسرائیل از عربستان در مقابله با ایران است. 
منبع:جام نیوز

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 18 اسفند 1394 ] [ 22:57 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بابک زنجانی به اعدام محکوم شد

بابک زنجانی به اعدام محکوم شدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در نود و سومین نشست خبری خود درباره حکم بابک زنجانی گفت: حکم بابک زنجانی و دو متهم نفتی دیگر در دادگاه بدوی صادر شده است. دادگاه آنها را مفسد فی الارض تشخیص داده و به اعدام محکوم کرده است.

 

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 18 اسفند 1394 ] [ 22:57 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شهادت اوج عاشقی است.

ڪجا گلهاے پر پر میفروشند؟ شهادت را مڪرر میفروشند؟ دلم در حسرت پرواز پوسید ڪجا بال کبوتر میفروشند...؟

افسران - ڪجا گلهاے پر پر میفروشند؟
شهادت را مڪرر میفروشند؟
دلم در حسرت پرواز پوسید
ڪجا بال کبوتر میفروشند...؟

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 18 اسفند 1394 ] [ 22:56 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نصیحت یک بازنشسته به فرزندش

 

نصیحت ﭘﺪﺭم ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺎﻟﻪ ﺗﻮ ﺫﻫﻨﻢ ﻣﻮﻧﺪﻩ 

افسران - ﺼﯿﺤﺖ ﭘﺪﺭم ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺎﻟﻪ ﺗﻮ ﺫﻫﻨﻢ ﻣﻮﻧﺪﻩ
 ﻧﺼﯿﺤﺖ ﭘﺪﺭم ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺎﻟﻪ ﺗﻮ ﺫﻫﻨﻢ ﻣﻮﻧﺪﻩ .

ﻣﯿﮕﻔﺖ: ﺍﮔﻪ ﻣﻬﻤﻮﻥ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﯼ ﺑﻮﺩﯾﻦ ﻭ
ﺻﺎﺣﺐ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﭼﺎﯼ ﺁﻭﺭﺩ  ﺭﺩ ﻧﮑﻨﯿﻦ ،
ﺷﺎﯾﺪ
ﺍﯾﻦ ﺗﻨﻬﺎ ﭼﯿﺰﯾﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺬﯾﺮﺍﯾﯽ
ﺍﺯ ﻣﻬﻤﻮﻧﺶ ﺩﺍﺭﻩ
ﻭ ﺍﮔﻪ ﻧﺨﻮﺭﯾﻦ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﻪ ....
چون خودمونم مجبوریم همین کارا بکنیم
نزدیکه عیده!
از بچه های دوستان و فامیل نپرسین برا عید چی خریدی ؟
چون اگه او هم همین سئوال را از تو پرسید نمی دونی چی بگی.
ﺣﻮﺍﺳﻤﻮﻥ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺷﻪ . به محض اینکه یارانه ها را دادن،دستشون پر می شه.
به سلامتی همه دولت مردانی که سالیان سال از بهبود معیشت کارمندان و بازنشستگان حرف می زنند ولی هرگز عمل نمی کنند. چون 8سال عمر یک دولت کفاف رسیدگی به این وضعیت را نمیکنه.اگه کارمندان و بازنشستگان پیشنهاد بدن، عمر دولت ها به 16 سال افزایش پیدا کنه شاید یک درصد بیشتر به حقوق ها افزوده بشه.

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 18 اسفند 1394 ] [ 22:55 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آشنایی با نیروهای ویژه تیپ 65 "نوهد"

ارتش ایران همواره به رشادت تکاوران و نیروهای ویژه خود می بالد. افتخار نیروهای ویژه ارتش، شهید سرلشگر حسن آبشناسان است. این شهید در طی سالهای 1339 تا 1356، بسیاری از دوره های کماندویی، چتر بازی، جنگ های نامنظم، تاکتیک های حمله با حداقل نفرات، نفوذ به خاک دشمن و... را در داخل و خارج کشور طی کرده و همگی را موفقیت پشت سر گذرانده بود. پس از شروع جنگ تحمیلی ایران و عراق وی در مقام فرماندهی یک تیپ کامل از نیروهای نوهد، نامه ای برای صدام فرستاد. مضمون این نامه اینچنین بود:

زبده ترین نیروهای ویژه جهان/ کلاه سبزهای

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 18 اسفند 1394 ] [ 22:54 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

متلاشی شدن یک گروه تروریستی در خوزستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ، بر اساس این گزارش به نقل از یک مقام آگاه امنیتی پس از یک سلسله اقدامات پیچیده امنیتی در یک ماه گذشته این گروه تروریستی که شب گذشته قصد انجام عملیات خرابکارانه را در داخل کشور داشت، شناسایی شد.
 
اعضای این گروه تروریستی شب گذشته در استان خوزستان و در درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند.

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 18 اسفند 1394 ] [ 22:54 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تفاوت جنگ حزب الله و کشورهای عربی با صهیونیست ها

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری روسی اسپوتنیک روز دوشنبه در گزارشی با بیان این که اعراب بیش از نیم قرن با اسرائیلی ها جنگیدند و در همه جنگ های خود مفتضحانه ترین شکست ها را خوردند و بخش های زیادی از سرزمین های خود را از دست دادند، نوشت: اما جنبش حزب الله لبنان توانست نه فقط اسرائیل را شکست دهد بلکه بخشی از سرزمین های کشور خود را پس بگیرد.

در گزارش امده است: علیرغم این که این پیروزی های حزب الله برای مردم لبنان ، مسلمانان و اعراب یک افتخار بزرگ به حساب می آید اما سران برخی کشورهای عربی به دلایلی از این جنبش کینه به دل گرفته و آن را تروریستی خواندند.

خبرگزاری اسپوتنیک افزود: سران ریاض و ائتلاف عربی با اینکه خود می دانند که این تصمیم در راستای اهداف اسرائیل است و قطعا مردمان کشورهای عربی با آنها مخالفت خواهند کرد اما چون دستشان رو شده و دیگر نمی توانند به رابطه پشت پرده خود با اسرائیل ادامه دهند تصمیم گرفتند، رو بازی کنند و دیگر ابایی از اینکه ملاقات های آنها با اسرائیلی ها در رسانه ها منتشر شود و یا اینکه از رابطه با اسرائیل صحبت کنند و یا اینکه از اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت حمایت کنند ندارد چرا که می دانند به آخر خط رسیده اند و اینجا دیگر یا باید 'رومی رومی باشند یا زنگی زنگی.
در پایان گزارش گفته شد: اصل مشکل این کشورها جنبش حزب الله لبنان است چون وجود آن ستون های لرزان کاخ های شیشه ای زیادی را به لرزه در می آورد.

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 18 اسفند 1394 ] [ 22:54 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

برجام دسترسی بی‌سابقه اطلاعاتی برای ما ایجاد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امشب در خصوص مسائل مربوط به انتخابات ایران و رابطه تهران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سخن گفت.

جان کربی ابتدا در برابر سوال چندباره خبرنگار آسوشیتدپرس قرار گرفت که بر اساس روال دو هفته اخیر، واکنش آمریکا به نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ایران را جویا بود.

کربی پاسخ داد: «مهم است که در این خصوص ابتدا دولت ایران اظهار نظر کند و پس از آن، ما نظر خود را خواهیم گفت؛ ایران هنوز نظر رسمی در خصوص نتیجه انتخابات اعلام نکرده است.»

یکی از خبرنگاران به سخنگو یادآور شد که امروز «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران در خصوص انتخابات سخن گفته؛ کربی سخنان انتخاباتی روحانی در جمع مردم یزد را اینگونه ارزیابی کرد: «می‌دانیم که روحانی در جمع مردم، سخنرانی کرده ولی دولت ایران هنوز بیانیه رسمی در خصوص نتایج انتخابات صادر نکرده است.»

خبرنگار آسوشیتدپرس سوال ایرانی دوم را هم پرسید و با ادعای اینکه در گزارش‌گیری‌های اخیر از فعالیت‌های هسته‌ای ایران، شفافیت سابق دیده نمی‌شود، علت را از سخنگو جویا شد.

جان کربی پاسخ داد: «در روش گزارش‌دهی از فعالیت‌های ایران تغییری ایجاد نشده، هنوز هم بازرسی‌های شدید و دسترسی بی‌سابقه به اطلاعات ایران برای ما موجود است.»

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 18 اسفند 1394 ] [ 22:53 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نتانیاهو رمز" قدرت اسرائیل "را فاش کرد!

 
نخست وزیر رژِیم اشغالگر قدس در سخنانی غیر منتظره رمز آنچه را که وی "قدرت و عظمت اسرائیل"، نامید، افشا کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تهدید مردم کشورهای عربی پرداخته و از شیعیان به عنوان بزرگترین دشمن صهیونیست ها یاد کرد که با همراهی و همکاری سران کشورهای عرب و کمک داعش باید سرکوب شوند.

او با بیان اینکه قطر، امارات، عربستان، اردن، مصر و برخی دیگر از کشورهای عربی در راستای سیاست های اسرائیل حرکت می کنند، از این کشورها قدردانی کرد. بر این اساس حمایت های گسترده سران کشورهای عربی رمز قدرت رژیم صهیونیستی است.

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 18 اسفند 1394 ] [ 22:52 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

عظمت و امنیت ایران اسلامی مدیون ولایت فقیه است

 
افسران - فدای این بزرگ مرد بشم که عظمت و امنیت داد به ایران اسلامی
 
گرگ ها خوب بدانند: در این ایل غریب. گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز.
گر چه نیکان همگی بار سفر بر بستند. شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز.
ثبات کشور مدیون ولایت فقیه است ...

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 18 اسفند 1394 ] [ 22:51 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند

رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند؛

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام منصوب کردند. 
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:  
بسم الله الرّحمن الرّحیم 
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیّد ابراهیم رئیسی دامت برکاته 
اکنون که جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای طبسی رحمةالله علیه پس از سالها تلاش مخلصانه و موفق در خدمتگزاری به بارگاه مبارک و منور حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء به سرای باقی شتافته و در جوار مضجع شریف آرمیده‌اند، جنابعالی را که خود نشأت‌یافته‌ی آن دیار پر برکت، و برخوردار از صلاح و امانت، و کارآزموده در مدیریت‌های کلان می‌باشید، به تولیت آن آستان نورانی و مقدس منصوب می‌کنم و توجه آن جناب را به نکاتی معطوف می‌دارم: 

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ سه شنبه 18 اسفند 1394 ] [ 22:48 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

گفتم اینجا "تا مشهد چقدر " راه است؟!

گفتم اینجا "تا مشهد چقدر " راه است؟! گفت : آنقدر که بگویی... السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

افسران - گفتم اینجا

کد هدایت به بالا


[ شنبه 15 اسفند 1394 ] [ 20:2 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

کدام سخت تر "است؟

 

افسران - کدام سخت تر

کد هدایت به بالا


[ شنبه 15 اسفند 1394 ] [ 20:1 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حــزب الله را بُـــزرگ بـشمآریـد

 

افسران - ◄ حــزب الله را بُـــزرگ بـشمآریـد ...!

کد هدایت به بالا


[ شنبه 15 اسفند 1394 ] [ 20:0 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

امام زمان عباس میخواد

 

افسران - استاد علی اکبر رائفی پور

کد هدایت به بالا


[ شنبه 15 اسفند 1394 ] [ 19:59 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سلاح مخفی کانادا برای نابودی عربستان چیست؟

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان فایننشال تایمز با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود، از «نفت پاک» کانادا به عنوان اسلحه مخفی این کشور برای به زانو درآوردن عربستان در بازار جهانی نفت، نام برد. 

 
در این گزارش آمده است: «علی نعیمی،» وزیر نفت 81 ساله عربستان، 15 ماه متوالی است که به عنوان اصلی‌ترین عامل آشفتگی بازار جهانی نفت علاوه بر ایجاد اختلال در این بازار، عرصه را بر رقبای نوظهوری مانند کانادا، تنگ کرده و مانع از پیشرفت آن‌ها شده است.فایننشال پست: سلاح مخفی کانادا برای نابودی عربستان چیست؟

کد هدایت به بالا


[ شنبه 15 اسفند 1394 ] [ 19:58 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شهدا چه داشتند؟

 

افسران - شهدا شرمنده ایم.....

کد هدایت به بالا


[ شنبه 15 اسفند 1394 ] [ 19:56 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

لبریز از عشق است این حال چه بگویم در وصفش

افسران - لبریز از عشق است این حال چه بگویم در وصفش ؟!!!!!؟!

کد هدایت به بالا


[ شنبه 15 اسفند 1394 ] [ 19:55 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

هیزم آورده که آتش بزنند این در را--نکند خانه ی مولاست خدا رحم کند....

 

 

افسران - خدا رحم کند..

 غزلم سوخت، دلم سوخت، دل آقا سوخت روضه ی ام ابیهاست، خدا رحم کند..

 بوی دود است که پیچیده ، کجا میسوزد؟
نکند خانه ی مولاست خدا رحم کند....
همه ی شهر به این سمت سرازیر شدند
در میان کوچه دعواست، خدا رحم کند....
هیزم آورده که آتش بزنند این در را
پشت در حضرت زهراست خدا رحم کند....
همه جمع اند و موافق که علی را ببرند
و علی یکه و تنهاست، خدا رحم کند..
بین این قوم که از بغض لبالب هستند
قنفذ و مغیره پیداست، خدا رحم کند ...
مادر افتاد و پسر رفت زدست، درد این است
چشم زینب به تماشاست، خدا رحم کند ....
ماجرا کاش همان روز به آخر می شد
تازه آغاز بلاهاست، خدا رحم کند...
غزلم سوخت، دلم سوخت، دل آقا سوخت
روضه ی ام ابیهاست، خدا رحم کند...

کد هدایت به بالا


[ شنبه 15 اسفند 1394 ] [ 19:54 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بحران یمن راه حل نظامی ندارد؟

 
جنگ یمن تخریب منازل مسکونی

نماینده عربستان در سازمان ملل متحد با انتقاد از تلاش شورای امنیت برای صدور قطعنامه ای جهت ممنوعیت حمله به مراکز پزشکی یمن اذعان کرد که بحران یمن راه حل نظامی ندارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، "عبدالله المعلمی" در کنفرانس مطبوعاتی گفت: راهکار سیاسی تنها راه برون رفت از بحران در یمن است.

المعلمی افزود:ما به قطعنامه 2216 شورای امنیت به عنوان مبنای فرایند سیاسی در یمن متعهد هستیم.

وی ایده صدور قطعنامه جدید شورای امنیت برای محکوم کردن حملات علیه غیرنظامیان در یمن را رد کرد و گفت: فکر نمی کنیم که چنین قطعنامه ای در این مرحله ضروری باشد.

کد هدایت به بالا


[ شنبه 15 اسفند 1394 ] [ 19:53 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

مجلس ختم گرفتم ....

 
افسران - ASHURA
 لاله وار از محنت داغ جگر فهمیدم

تازه در معرکه معنای سپر فهمیدم

خبر سوختن عود تماشایی نیست

قبل از آنی که بیایم دم در فهمیدم

علت خم شدنت کوتهی جارو نیست

تا که یک دست گرفتی به کمر فهمیدم

وقت برداشتن شانه کمی شک کردم

ولی آن لحظه که افتاد دگر فهمیدم...

زحمت اینقدر مکش تا که بگویی چه شده است

از همان «فضه بیا» داغ پسر فهمیدم

با صدایی که در این خانه رسید از کوچه

قبل از آنی که بیایم دم در فهمیدم


برقاتلین حضرت زهرا سلام الله علیها تا صبح قیامت لعنت...

کد هدایت به بالا


[ شنبه 15 اسفند 1394 ] [ 19:51 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حضور رهبر انقلاب در مراسم تشییع آیت‌الله واعظ طبسی

به گزارش مشرق، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (شنبه) در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت فقید آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه‌السلام) در حرم مطهر رضوی حضور یافتند.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم، رؤسای قوای سه‌گانه و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر آن عالم مجاهد و یار صادق انقلاب، نماز اقامه کردند.

حضور رهبر انقلاب در مراسم تشییع آیت‌الله واعظ طبسی

کد هدایت به بالا


[ شنبه 15 اسفند 1394 ] [ 19:49 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

این شوخی ها را با همسرتان نکنید

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،زنان و مردان باید بدانند خط قرمز هایی وجود دارد به این معنی که اگر قواعد و اصول شوخی را بلد نباشیم یا آنها را رعایت نکنیم قطعاً وارد خط قرمز ها می شویم که باعث می شود زندگی مشترک ما تحت تاثیر این شوخی ها قرار گیرد و حتی به ورطه نابودی برسد. این شوخی ها را با همسرتان نکنید

 
شوخی کردن اغلب زمانی اتفاق می افتد که با افراد رابطه ی صمیمی و دوستانه ای داریم. از جمله این روابط ، رابطه بین زوجین است که به دلیل ارتباط نزدیک و صمیمی بین آنها شوخی کردن نیز یک امر طبیعی است. شوخی و طنز در رابطه بین زوجین علاوه بر اینکه موجب لذت بردن و تفریح می شود بلکه رابطه را نیز از حالت یکنواختی خارج کرده و موجب نشاط هر دو می گردد.
 
دلخوری در قالب طنز
بعضی افراد دلخوری ها و ناراحتی های خود را در قالب شوخی بیان می کنند و حرف های کنایه آمیزی در این راستا می گویند که موجب رنجیده شدن همسر خود می شود، این رفتار گاهی ناشی از بی تمایلی به رک بودن، بیان مستقیم و واضح است که قصد دارد با صحبت های کنایه آمیز منظورش را با چاشنی شوخی به همسر خود بفهماند. ممکن است گاهی افراد از این طریق جواب مورد نظر را بگیرند اما همیشه کنایه جواب نمی دهد حتی گاهی منجر به اعصاب خردی در طرف مقابل  هم می شود.
 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: شوخی جدی طنز

ادامه مطلب
[ جمعه 14 اسفند 1394 ] [ 12:32 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

"تانک کرار"؛ دست بلند نزاجا در جنگ کلاسیک + تصاویر

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مهم در طراحی و ساخت انواع ادوات نظامی به حساب می‌آید و در این پروسه انواع سلاح‌های ضد نفر، تانک، موشک، راکت، توپ‌های سنگین و ... را ساخته است.

جمهوری اسلامی ایران در ساخت تانک و ادوات پیشرفته به توفیقات چشمگیری نائل آمده و تاکنون سه نسل مهم از تانک‌ها و زره پوش‌ها را ساخته است و این زره پوش‌ها در خدمت نیروهای مسلح کشورمان انجام وظیفه می‌کنند.

تانک "کرار" یکی از ادوات نظامی است که اخیرا سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر ساخت آن  را داده و در حقیقت تکنولوژی ساخت این تانک به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یک گام از تانک "تی 90" جلوتر است.



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: تانک کرار تی90 ارتش

ادامه مطلب
[ جمعه 14 اسفند 1394 ] [ 12:26 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

افشای حقایقی جدید از دو قایق نظامی آمریکا که وارد آبهای ایران شدند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ زمانی که 10 تفنگدار آمریکایی ماه ژانویه (دی) وارد آبهای ایران شدند،‌ حادثه ای بین المللی را شکل دادند و فورا سوال هایی مطرح شد مبنی بر اینکه با توجه به دقت ناوبری پیشرفته این مسئله چگونه اتفاق افتاده است. تحقیقات داخلی نیروی دریایی برخی مسائل را روشن کرد.
 
ماه ژانویه، زمانی که توافقنامه هسته ای ایران همچنان بلاتکلیف بود، دو قایق توپدار کوچک نیروی دریایی ارتش آمریکا وارد آبهای ایران در خلیج فارس شدند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیروهای آمریکایی مستقر در این دو قایق را بازداشت کرد و وضع به وجود آمده باعث شد واشینگتن و تهران در هر دو در یک موقعیت حساس دیپلماتیک قرار بگیرند.
 
در همین حال وزارت دفاع آمریکا ایراد فنی ( در ناوبری ) را علت این حادثه اعلام کرد اما پس از آزادی  تفنگداران دریایی آمریکا مشخص شد این قایق ها عملیاتی ( آماده عملیات ) بودند و به این ترتیب این مسئله با تردیدهایی روبرو شد.
 
تحقیقات داخلی نیروی دریایی آمریکا نشان داد ترکیبی از مسائل فنی، فقدان توانایی در برقراری ارتباط و فقدان آموزش مناسب ناوبری عامل این بد بیاری و دردسر بوده است.
 
مقامات آشنا به تحقیقات در این باره که خواستند نامشان فاش نشود در مصاحبه با نشریه فارن پالیسی توضیح دادند که این تفنگداران بازداشت شده آمریکایی عجله داشتند و به عنوان بخشی از یک عملیات تلاش می کردند ظرف مدت زمان تعیین شده 24 ساعته خودشان را از طریق دریا از کویت به بحرین برسانند.
 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: آمریکا نظامیان حقایق

ادامه مطلب
[ جمعه 14 اسفند 1394 ] [ 12:20 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

علت جذابیت داعش برای دختران اروپایی

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،چارلز لسر عضو مرکز تحقیقاتی بروکینز در دوحه پایتخت قطر اعلام کرده است که داعش با جذب زنان مناطق تحت کنترل خود را به هتل‌های پنج ستاره تبدیل کرده است.

سایت‌های ارتباط اجتماعی در اینترنت یکی از راه‌های داعش برای جذب نیروست و تاکنون هزاران نفر از مناطق مختلف از همین راه به داعش منتقل شده‌اند و در این سایت‌هابه زنان می‌گوید که آنان را برای تشکیل خانواده پرستاری و معلمین نیاز دارند.

علت جذابیت داعش برای دختران اروپایی


گروه تروریستی داعش به کشتارهای وحشیانه خود در سراسر خاورمیانه ادامه می‌دهد تحلیلگران و سیاست‌گذاران در تلاشند تا دریابند این گروه چگونه می‌تواند شمار زیادی از جوانان را به ویژه از غرب اروپا به خود جذب کنند.

در حالی که شمار افراد پیوسته به داعش مشخص نیست اما طبق تحقیقات اخیر و به ویژه اطلاعات ارائه شده در کتاب "داعش کشور وحشت" نوشته استرن و برگر شمار زیادی از جنگجویان خارجی، اروپایی که به داعش ملحق می‌شوند در میان افراد رده بالای این گروه هستند.
شاید بتوان شبکه‌های اجتماعی را در این روند مؤثر دانست اما چنین توضیحی برای شرایط برعلل اصلی جلب حمایت از سوی این گروه سایه می‌اندازد. تویتر و فیس بوک شیوه‌های قابل توجهی برای سازماندهی فراهم مٍی‌آورند اما نمی‌توانند انگیزه‌ای برای سازماندهی باشند.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: داعشزن دختر جذب

ادامه مطلب
[ جمعه 14 اسفند 1394 ] [ 12:12 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اعلام ۳روز عزای عمومی در خراسان‌رضوی و تعطیلی ادارات و مدارس

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: فردا تمامی ادارات، سازمان‌ها و مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در مشهد مقدس تعطیل است.

به مناسبت رحلت آیت ا.. واعظ طبسی

اعلام ۳روز عزای عمومی در خراسان‌رضوی و تعطیلی ادارات و مدارس

کد هدایت به بالا


[ جمعه 14 اسفند 1394 ] [ 12:10 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آیا جمهوری‌خواهان ترامپ را از دور رقابت‌ها خارج می‌کنند؟

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه پرس تی وی، خیز ترامپ برای کسب عنوان نامزد منتخب جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آتی امریکا که در پی پیروزی‌های انتخاباتی اخیر وی نمود بیشتری یافته، حزب متبوع وی را دچار آشفتگی کرده و سیاست‌گذاران و حامیان مالی جمهوری‌خواه را به تشدید فوری تلاش‌ها برای کنار زدن وی از دور رقابت‌ها واداشته است.

موفقیت ترامپ در انتخابات مقدماتی «سه‌شنبه بزرگ»، با کمپینی که به تنش‌های نژادی، قومی و جنسیتی دامن زده، سبب تشدید انشقاق در میان جمهوری‌خواهان شده است. طرفداران جمهوری‌خواهان از احتمال بروز انشقاق درون حزبی و انتخاب یک گزینه ثالث در صورت انتخاب ترامپ خبر می‌دهند.

کریستین تاد وایتمن، فرماندار سابق نیوجرسی، چهارشنبه در رادیوی سراسری گفت: «بسیاری از مردم از حمایت ترامپ اکراه دارند.»

سوپر پک ضد مالیاتی موسوم به «انجمن جریان رشد» با برپایی تبلیغاتی به ارزش 1.5 میلیون دلار در فلوریدا، ترامپ را تاجر پلیدی نشان می‌دهد که برای فرار از پرداخت قبوض خود در پشت قوانین ورشکستگی مخقی می‌شود.»

سرمایه‌دارانی که برای اعطای مستقیم مبالغ هنگفت به ستاد انتخاباتی نامزدها محدودیت قانونی دارند از طریق کمیته‌های سیاسی موسوم به سوپر پک‌ها کمک‌های مالی نامحدودی را پرداخت می‌کنند.

در انتخابات مقدماتی سه‌شنبه بزرگ، سناتور تد کروز دیگر نامزد جمهوری‌خواه در ایالت متبوع خود تکزاس و ایالت همسایه، اوکلاهما، و نیز در آلاسکا به پیروزی رسید.

سناتور مارکو روبیو از فلوریدا نیز اولین پیروزی ایالتی خود را در مینه‌سوتا کسب کرد.
پیروزی‌های کروز و روبیو نتوانست از تشویش حامیان حزبی آنان درباره قرار گرفتن در مسیر شکستی مهلک در انتخابات سراسری ماه نوامبر بکاهد.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: «جمهوری‌خواهان اکنون در بیم طوفان به سر می‌برند و دموکرات‌ها باید با غنیمت شمردن فرصت بوجود آمده امریکایی‌ها را در معرض یک گزینه جایگزینِ سیاست تندروی ترامپ قرار دهند و تصویری از خود ارائه دهند که به آن مفتخر بوده نه آنکه منقبض شوند.» 

کد هدایت به بالا


[ جمعه 14 اسفند 1394 ] [ 12:9 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]