جانشین ستاد کل نیروهای مسلح:دین و اخلاق مهم ترین شاخص کارکنان نیروهای مسلح است

 

امیر سرتیپ سید عبد الرحیم موسوی در جمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم ترین شاخص کارکنان نیروهای مسلح داشتن دین و اخلاق است.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=3a55b104-fae3-474f-a502-abef049061e2

امیر سرتیپ سید عبد الرحیم موسوی، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک پیوستن این دانشجویان به خانواده بزرگ نیروهای مسلح، گفت: شما باید این را یک توفیق، افتخار بزرگ و نعمت کم نظیر خداوند بدانید و شکر گزار این نعمت باشید.جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به موضوع اخلاق مداری گفت: از مولفه های مهم و خصوصیات بارز یک انسان کامل و بویژه یک فرد نظامی، تقویت اخلاق و تدین است لذا باید سعی کنیم این خصائل را بعنوان خصلت های یک نظامی در خود پرورش دهیم. امیر سرتیپ موسوی در ادامه ولایت مداری را دومین شاخص یک نظامی مسلمان خواند و اظهار داشت: در همه ارتش های جهان اطاعت از فرماندهی به عنوان یک ارزش پذیرفته می شود اما در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اطاعت از ولی امر مسلمین و ولی فقیه ارزشمند است چرا که اطاعت از ایشان، اطاعتی قانونی و منطقی همانند دیگر فرایض دینی می باشد که قرب به خداوند را به همراه دارد. وی همچنین تکلیف مداری، انقلابی بودن، فداکاری و ایثارگری، روحیه قوی و آماده بودن را از شاخص های دیگر کارکنان نیروهای مسلح خواند و گفت: در انجام امور باید کار را به نحوه شایسته انجام داد و تکلیف مدار بود. همچنین باید در انجام امور انقلابی بود. امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در پایان گفت: کارکنان نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حضور در میادین سخت و پر خطر از هم سبقت می گیرند و داوطلب اجرای مأموریت های سخت هستند



تاريخ : پنج شنبه 21 مرداد 1395برچسب:امیر موس

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:51 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

جزئیات اقدامات و ماموریت‌های کلاه‌سبزها

جزئیات اقدامات و ماموریت‌های کلاه‌سبزها

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر نوذر  نعمتی فرمانده تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد نزاجا (نوهد) با اشاره به مأموریت‌های این تیپ اظهار کرد: مأموریت‌ کلی تیپ نوهد نفوذ از راه‌های هوا، زمین، دریا در پشت منطقه هدف و بنا به دستور سلسله مراتب است.

وی آموزش عملیات ویژه و جنگ‌های نامنظم به سایر یگان‌های ارتش را از جمله دیگر وظایف تیپ 65 ارتش برشمرد.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: کلاه سبز ارتش
[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:49 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

کلاه سبزهای ارتش ایران چگونه وارد جنگ سوریه شدند؟

طبق قانون، از جمله وظایف ارتش، «داشتن آمادگی جهت همکاری با سپاه پاسداران در کمک به ملل مسلمان و مستضعف غیر معارض با جهان اسلام، در دفاع از خود در برابر تهدید و تجاوز نظامی بنا به درخواست آنان و بنا به دستور» است.

کلاه سبزهای ارتش ایران چگونه وارد جنگ سوریه شدند؟

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: کلاه سبز ارتش
[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:48 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دبیرکل حزب الله لبنان؛ سپاسگزار ایران و سوریه هستیم

سید حسن نصرالله گفت: از همه کشورهایی که در کنار مقاومت ایستادند و پشتیبانی تاریخی آنها از مقاومت، سپاس و قدردانی می کنیم.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: سوریه ایران سید حسن نصرا
[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:46 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دومین محموله از اس ۳۰۰ وارد ایران شد؟

 معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد

معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: نیمی از مجمتع های مورد نظر اس۳۰۰ به ایران تحویل داده شده و این به معنای آن است ۲ گردان از این سامانه تحویل ایران داده شده است.

دومین محموله از اس ۳۰۰ وارد ایران شد؟

صراط: دمیتری راگوزین معاون نخست وزیر روسیه در امور دفاعی که در نشست سه جانبه سران روسیه، ایران و آذربایجان در باکو حضور داشته است، روز گذشته از تحویل نیمی از مجتمع‌های مورد نظر سامانه اس300 به ایران خبر داده است.

به گزارش تسنیم، ایران در اوایل سال جاری اولین محموله از سامانه موشکی اس 300 را تحویل گرفته بود و پس از تحویل و رونمایی رسمی از برخی اجزاء این سامانه، روس‌ها اعلام کردند که تا پایان سال جاری میلادی، مراحل تحویل این سامانه به ایران، به اتمام می‌رسد.

آنچه که مسلم است، این سامانه طبق اعلام روس‌ها در قالب یک جدول زمانبدی شده به ایران تحویل داده خواهد شد، چیزی که رئیس سازمان فدرال همکاری فناوری نظامی روسیه نیز آن را رسما اعلام کرده و خبر داده بود که بخش دوم از سامانه موشکی اس 300 به‌زودی به ایران تحویل داده خواهد شد.

الکساندر فامین، رئیس سازمان فدرال همکاری فن آوری نظامی روسیه در این باره گفته بود: ما بخش اول را فرستاده‌ایم، این مجموعه کاملی است و ما در نظر داریم که بخش دوم را ارسال کنیم. شرکای ما نیز باید پرداخت لازم را انجام دهند. از جانب روسیه عملا همه چیز برای بارگیری لازم است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این انتقال اموال با شرکای ما انجام شود. همینکه پرداخت مالی صورت گیرد کالا ارسال خواهد شد.

حالا با گذشت نزدیک به 5 ماه از تحویل اولین محموله از سامانه موشکی اس 300 به ایران، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه سخنان معاون نخست وزیر این کشور را در حاشیه اجلاس سران ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان را منتشر کرده که وی گفته است: تاکنون "نیمی از اس 300های مورد نظر" به ایران تحویل داده شده و در اختیار طرف ایرانی قرار گرفته است.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: موشک اس300 محموله

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:45 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

برتری ایران، اسرائیل را وادار به برقراری روابط دیپلماتیک با اعراب کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در این باره نوشت: افزایش نگرانی‌درباره برتری و نفوذ ایران در خاورمیانه به ویژه در سوریه، عراق و یمن، موجب شده اسرائیلی‌ها محتاطانه با قدرت‌های جهان عرب از جمله با آن‌هایی که روابط دیپلماتیک نیز ندارند، درباره امور امنیتی رایزنی کنند. 

«دوری گلد» معاون وزیر امور خارجه اسرائیل به فایننشال تایمز گفت: کشورهای سنی عرب به طور فزاینده‌ای خاورمیانه را از منظر اسرائیل می‌بینند.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:44 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

امید داشته باش

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: امید توکل
[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:43 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

با کسی تعارف نداریم

 

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:43 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ارتش و سپاه بسیجی هستند و رقابت آنها تنها در تولید امنیت برای کشور است

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: امروز فضای مجازی علاوه بر مزایایی که دارد می‌تواند خطرناک هم باشد و شما می‌بینید که شایعه در این فضا چقدر سریع گسترش پیدا می‌کند بنابراین باید جایگزین مناسب برای شبکه‌های مجازی ایجاد کنیم و این تنها وظیفه دولت یا دیگر ارگان‌ها نیست و ما در مجموعه نظامی خودمان هم باید تلاش کنیم و عزیزان روحانی می‌توانند در این بخش به ما کمک زیادی کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به شیطنت‌های دشمنان در ایجاد تفرقه بین نیروهای مسلح گفت: همه ارتشی‌ها و سپاهی‌ها بسیجی هستند و تنها جایی که با هم رقابت می‌کنند تولید امنیت بیشتر برای کشور است.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:42 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

رسانه‌ها تاثیر بسیاری در ارتقای توان بازدارندگی دفاعی کشوردارند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش رسانه‌ها در شناساندن این نیرو به مردم گفت: زمانی که رسانه‌ها به صحنه آمدند، خبرنگاران توانستند مظلومیت نیروی دریایی ارتش را از بین ببرند و این نیرو را به خوبی در میان مردم بشناسانند.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: نیرو دریایی رسانه
[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:41 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

"ترشی شور" معجزه می کند

ترشی و شورهای خانگی سالم هم می توانند در صورت مصرف به اندازه برای سلامت بدن مفید باشند و از بروز بسیاری از بیماری های مزمن و مرگبار جلوگیری به عمل آورند.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:40 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سامانه S300 تا پایان سال 95 به طور کامل تحویل ایران می‌شود

S300 تا پایان سال 95 به صورت کامل تحویل ایران می‌شودمحمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا در گفت وگو با خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره آخرین وضعیت قرارداد سامانه دفاعی اس 300 میان ایران و روسیه، گفت: خوشبختانه شاهد این هستیم که دولت روسیه به تعهدات خود در اجرای قرارداد تحویل سامانه اس300 به خوبی عمل کرده است.

وی افزود:  براساس اطلاعات کسب شده، این سامانه به صورت کامل تا پایان سال 95 به ایران تحویل داده می‌شود. 
 
عضو هئیت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قطعا اجرای کامل و درست قرارداد تحویل سامانه اس 300، به گسترش روابط و تعاملات ایران و روسیه در تمام جهات و موضوعات کمک شایانی می کند، تاکید کرد: این درحالی است که ما امروز شاهد سطح روابط استراتژیک دو کشور هستیم.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:39 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

گزارش ویدئویی صدای امریکا؛

ادامه دو دستگی در امریکا بر سر توافق هسته‌ای؛ برجام به نفع یا ضرر امنیت ملی امریکا؟
نشنال اینترست: دو دستگی در امریکا بر سر توافق هسته‌ای همچنان ادامه دارد. گروهی برجام به نفع امنیت ملی امریکا می دانند و گروهی هم آنرا به ضرر امنیت ملی ایالات متحده.

جان کری ادامه دو دستگی در امریکا بر سر توافق هسته‌ای؛ برجام به نفع یا ضرر امنیت ملی امریکا؟

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:38 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

المنار؛ اصابت موشک "زلزال-3" به پایگاه هوایی سلطنتی و پادگان های عربستان

روز گذشته هم ارتش یمن با یک فروند موشک بالستیک "قاهر" پایگاه هوایی "خمیس مشیط" در استان عسیر را هدف قرار داده بود.

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:37 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

هاآرتص: آمریکا اسرائیل را تهدید کرد

ایالات متحده آمریکا اسرائیل را تهدید کرد در صورتی که اسرائیل دهکده سوسیا واقع در فلسطین را تخریب کند، با پاسخ سختی از سوی آمریکا روبرو خواهد شد.

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:36 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

عملیات غافلگیرکننده نیروهای سوری در مرز فلسطین/ قطعا اسرائیل عصبانی می‌شود

یک منبع میدانی می‌گوید عملیات مذکور مهمترین و موفقیت‌ترین عملیات «هنگ جولان» در دو سال گذشته در جنوب سوریه بوده است.

نقشه جنوب سوریه عملیات غافلگیرکننده نیروهای سوری در مرز فلسطین/ قطعا اسرائیل عصبانی می‌شود

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:34 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

منبع لبنانی با اشاره به نبرد حلب مطرح کرد

خبرگزاری فارس: پیام اخیر ایران برای مقامات سعودی درباره سوریه و حلب

 

یک منبع لبنانی اعلام کرد که ایران اخیرا به عربستان پیام داده است که اجازه نمی‌دهد اهداف این کشور در سوریه بخصوص در نبرد جنوب حلب محقق شود؛ نبردی که اتاق عملیات آن از ترکیه توسط «سیا» و «میت» اداره می‌شود.

 

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک دپلمات در کشور عمان که هویتش فاش نشده، گفته است که اخیرا پیامی از ایران به «افراطیون رژیم سعودی» منتقل شده و محتوایش این است که ایران اجازه نمی‌دهد ریاض اهدافش در سوریه را محقق کند.

وبگاه خبری «الثبات» لبنان در گزارشی به نقل از این دیپلمات که هویتش را فاش نکرد، نوشت که ایران گفته که به هیچ قیمتی اجازه نمیدهد اهداف عربستان در سوریه بخصوص در حلب، محقق شود.

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 18:33 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

درس بزرگ از نامه جلیلی به اشتون که توسط ویکی لیکس منتشر شد

 

باید اذعان داشت برخلاف ادعاهای مخدوش و بی سند برخی از چهره های سیاسی و رسانه های خاص در تخطئه عملکرد تیم مذاکره کننده سابق هسته ای کشورمان، ادبیات کارشناسی این نامه حاکی از مذاکراتی جدی و کارشناسی در آن برهه ی زمانی بوده است.

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 مرداد 1395 ] [ 19:40 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

توطئه‌ ضد ایرانی با همکاری «محمود» و «مریم»

 

محمود عباس و مریم رجوی توطئه‌ ضد ایرانی با همکاری «محمود» و «مریم»

مقایسه میان اظهارنظرهای پیش و پس از برجامی مقامات صهیونیستی و سعودی نشانگر این واقعیت است که پیش از برجام صدای مخالفت نتانیاهو بلندتر بود اما در پسابرجام، نتانیاهو ظاهرا آرام‌تر شده است و مقامات سعودی با فریادهای خود علیه ایران جای او را پُر کرده‌اند.

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 مرداد 1395 ] [ 19:36 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

باعزت‌های وارداتی«برجام»آشنا شوید!

 

افسران - روحانی: برجام برای ما عزت آورده است!!! عزت یعنی مثل بچه های حزب لله در کوتاه ترین و سخت ترین شرایط ممکن به دشمن ضربه بزنی .......... عزت واقعی

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در همایش پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز درباره برجام گفته است که «تحریم بود عزت نبود؛ برجام برای ما عزت آورد.

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 مرداد 1395 ] [ 19:34 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تجربه برجام بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکا را نشان داد - مگر بنا نبود تحریم‌ها یکباره برداشته شود؟

 

افسران - حالا معلوم شد!

بر جام، به عنوان یک تجربه، بی نتیجه بودن مذاکره با امریکایی ها، بدعهدی آنها و ضرورت بی اعتمادی به وعده های امریکا را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد راه پیشرفت کشور و بهبود وضع زندگی مردم، توجه به داخل است نه دشمنانی که مدام در منطقه و جهان در حال مانع تراشی برای ایران هستند.

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 19 مرداد 1395 ] [ 19:30 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

عباسی عذرخواهی کرد، ظریف نه!

افسران - دکتر عباسی عذر خواهی کرد

مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر گردیده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش جمهوری اسلامی شده است....حسن عباسی بعد از انتشار کلیپی تقطیع شده از سخنانش در فضای مجازی، در پیامی از ارتش عذرخواهی نمود. متن این پیام بدین شرح است:

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 مرداد 1395 ] [ 19:26 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

 برجام گروگان چیست؟

کاریکاتور/ بازی با برجام

در حالی که ایران با عجله و به طور کامل به همه تعهدات خود در «انهدام» و «به عقب برگرداندن» برنامه هسته‌ای عمل کرد، هیچ کدام از تحریم‌های اصلی نه لغو شده و نه تعلیق و حتی کاهش هم نیافته است. در مواردی مانند وضعیت شعب بانک‌های ایرانی در امارات می‌توان گفت تحریم‌ها به نسبت دوران ماقبل توافق افزایش هم یافته است. هر جا هم مختصر گشایشی بوده نه ناشی از احیای سیستماتیک روابط اقتصادی بر اثر خروج از وضعیت تحریم، بلکه ناشی از توافقات موردی با برخی طرف‌های خاص بوده که با کمی تفاوت قبل از برجام هم امکانپذیر بود.

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 19 مرداد 1395 ] [ 19:21 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نبرد اسرائیل با حزب‌الله نزدیک است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه صهیونیستی معاریو در مطلبی با اشاره به جنگ 33 روزه سال 2006، نوشت: با گذشت 10 سال از جنگ دوم لبنان، طرفین امروز دریافته‌اند که نبرد آتی نزدیک است. با وجود اینکه حزب‌الله در سوریه می‌جنگد، اما همچنان اسرائیل هدف اصلی آن است.

در این گزارش آمده است: هنگامی که فرماندهان اسرائیلی درباره جنگ آتی با حزب‌الله سخن می‌گویند، معمولا از عباراتی استفاده می‌کنند که با تاکتیک‌های معمول نظامی تطابق ندارد و معتقدند وقوع جنگی سخت نزدیک است.

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 19 مرداد 1395 ] [ 19:17 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نبرد اسرائیل با حزب‌الله نزدیک است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه صهیونیستی معاریو در مطلبی با اشاره به جنگ 33 روزه سال 2006، نوشت: با گذشت 10 سال از جنگ دوم لبنان، طرفین امروز دریافته‌اند که نبرد آتی نزدیک است. با وجود اینکه حزب‌الله در سوریه می‌جنگد، اما همچنان اسرائیل هدف اصلی آن است.

در این گزارش آمده است: هنگامی که فرماندهان اسرائیلی درباره جنگ آتی با حزب‌الله سخن می‌گویند، معمولا از عباراتی استفاده می‌کنند که با تاکتیک‌های معمول نظامی تطابق ندارد و معتقدند وقوع جنگی سخت نزدیک است.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: حزب ا نبرد اسرائیل

ادامه مطلب
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:45 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

کشته های منافقین در عملیات مرصاد (عکس)

 

 به گزارش ایرنا، 5 مرداد 1367- عملیات «مرصاد» با هدف سرکوب متجاوزان گروه مجاهدین خلق (منافقین) که با حمایت نظامیان عراق از ناحیه غرب وارد کشور شده بودند، در محور اسلام آباد غرب آغاز شد.  

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: مرصاد کنافقین کشته ها

ادامه مطلب
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:40 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تصاویر دیده نشده منافقین قبل از عملیات مرصاد

“آنتونیو ریبریو” عکاس آژانس عکس “گاما” 6 سال پس از شکست سخت منافقین خلق در عملیات مرصاد توانست به پادگان نظامی اشرف برود و از مانور نظامی نیروهای این سازمان با تجهیزات نظامی که صدام در اختیارشان قرار داده بود عکاسی کند؛ این عکس‌ها از معدود روایات مصور از داخل مقر منافقین به شمار می‌رود.

(تصاویر) پادگان اشرف

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:35 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شهید عباس دوران افتخار ارتش

 

افسران - به مناسبت سالروز شهادت شهید عباس دوران

کد هدایت به بالا


[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:33 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بیشتر بیاندیش مسلمان شیعیه ایرانی

 

افسران - روایت  حاج حسین یکتا از شیعیان کشمیر

کد هدایت به بالا


[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:32 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شهید سرلشگر احمد کشوری...

 

کد هدایت به بالا


[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:30 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حزب‌‌الله اینک یک قدرت نظامی منطقه‌ای و ارتشی کلاسیک است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه‌ آمریکایی «واشینگتن پست» در گزارشی پیرامون « توان نیروی مقاومت حزب الله لبنان» نوشت: حزب الله اینک یک قدرت نظامی منطقه‌ای با هزاران نیرویی است که با نبرد در میدان جنگ سوریه به نفع «بشار اسد» رییس جمهور این کشور منسجم‌تر نیز شده‌اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای حزب الله که  ازسوی فرماندهان ایرانی آموزش داده می‌شوند، به مجهزترین تسلیحات هوشمند در دسترس چون نسل چهارم  موشک‌های هدایت شونده ضدتانک «کورنت» مجهز هستند. آن‌ها همچنین مجهز به پهپاد، توپخانه و تانک نیز هستند.

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:28 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

از طلائی ترین سخنان حضرت آقا

 

افسران - از طلائی ترین سخنان حضرت آقا

کد هدایت به بالا


[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:27 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

با این مواد غذایی بیماری قلبی عروقی را از خود دور کنید

 

پیام فرحبخش متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بسیاری از افراد تصور می کنند که کلسترول برای بدن مضر است در صورتی کلسترول خوب(HDL)، به عنوان پاک کننده کبد و کنترل کننده  بیماری های قلبی در بدن محسوب می شود.
 
وی افزود: میزان مناسب کلسترول خوب با آزمایش خون قابل اندازه گیری است و میزان مناسب آن در آقایان باید بالاتر از 40 و در خانم ها بالاتر از 50 باشد و افزایش آن می تواند نقش موثری در از بین بردن بیماری های قلبی عروقی ایفا کند.

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:25 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بادام بخورید چربی‌های شکم‌تان آب شود

 

بادام بخورید چربی‌های شکم‌تان آب شود

اگر می خواهید خوش اندام تر باشید و علاوه بر آن خطر بیماری های قلبی عروقی را از خود دور کنید بفرمایید یک مشت بادام. خبری خوب برای آن هایی که می خواهند شکمی تخت داشته باشند. نتایج یک پژوهش آمریکایی نشان می دهد که خوردن یک مشت بادام در روز به بدن کمک می کند تا از شر چربی های دور شکم خلاص شود ...

کد هدایت به بالا


[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:21 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

چه کسی جنگ جهانی سوم را آغاز می‌کند؟

 

چه کسی جنگ جهانی سوم را آغاز می‌کند؟
  
موشک‌ها و زیردریایی‌های کره شمالی مانع پاسخ سریع غرب به تهاجم آن‌ها خواهند شد. همین مسئله سبب خواهد شد تا 700 هزار پیاده نظام کره شمالی و دو هزار تانک این کشور از طریق تونل‌های مخفی وارد خاک کره جنوبی شوند ...

کد هدایت به بالا


[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:20 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

جمهوری اسلامی

 

افسران - جمهوری اسلامی

کد هدایت به بالا


[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:19 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

پایگاهای نظامی امریکا اطراف ایران

 

افسران - پایگاهای نظامی امریکا اطراف ایران

کد هدایت به بالا


[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:16 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

محور مقاومت

 

افسران - محور مقاومت

کد هدایت به بالا


[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:16 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

فرمانده....

 

افسران - ♥فرمانده....

 عراق و شام مقدمه بود تا ایران را زمین‌گیر کنند اما قدرت جمهوری اسلامی آنها را در همان‌جا زمین‌گیر کرد.

کسی که به‌عنوان دفاع از اهل‌بیت(ع) می‌رود در واقع دارد از جامعه و شهرهای خود دفاع می‌کند؛ این دفاع از ایران است.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:15 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

صلابت و اقتدار مولا

 

افسران - صلابت و اقتدار مولا

کد هدایت به بالا


[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 11:14 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]