چقدر امام خامنه ای نصیحت کرد اما ... ، لجبازی کرد ...

 

افسران - چقدر امام خامنه ای نصیحت کرد اما دولت تدبیر ، لجبازی کرد ...

کد هدایت به بالا


[ جمعه 25 دی 1394 ] [ 19:54 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اعزام ناوگروه های نیروی دریایی در توسعه سیاست خارجی اثر مثبت دارد

 

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت و کمک به کشتی ها در برابر دزدان دریایی در توسعه سیاست خارجی اثر مثبت دارد.

وی که در مراسم استقبال از ناوگروه سی و هفتم نداجا اعزامی به آب های بین المللی سخن می گفت، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آب های بین المللی برای حفظ و برقراری امنیت خطوط کشتیرانی و همچنین حضور سایر کشورها منتقل کننده پیام صلح و دوستی ایران است. جانشین فرمانده نیروی دریایی اضافه کرد: همچنین حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش ها واجلاس های مهم بین المللی در توسعه روابط بین الملل موثر بوده و جایگاه رفیع ایران را نشان می دهد. وی با تقدیر از فعالیت های ناگروه 37 نداجا در مدت مأموریت خود در آب های آزاد، گفت: ناوگروه 37 به مانند سایر ناوگروه ها با اقتدار، افتخار، سربلند و با موفقیت مأموریت محوله را انجام داد و با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی توانمندی خود را نشان داد.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی , توسعه سیاست خارجی , نداجا , آجا , نظامی ,
[ جمعه 25 دی 1394 ] [ 19:53 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بعضی ها در چه فکری هستند؟

افسران -  استاندار فارس در نامه ای خواستار تعویق مراسم تشییع  شهدای تازه تفحص شده به پس از انتخابات مجلس شده است!  سردار باقرزاده : برای این دیدگاه متاسفم...

کد هدایت به بالا


[ جمعه 25 دی 1394 ] [ 19:52 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سخنان مهم مقام معظم رهبری در سال 1367 اتمام حجت کردن،نه یک قدم جلوتر نه یک قدم عقب تر

 

  افسران - سخنان مهم مقام معظم رهبری در سال 1367 اتمام حجت کردن،نه یک قدم جلوتر نه یک قدم عقب تر،دوستان عزیر حتماً بخونین

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: مقام معظم رهبری , سفارتخانه ها , ققنوس آشنا
[ جمعه 25 دی 1394 ] [ 19:52 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

چرا آل‌سعود آثار تاریخی اسلامی را نابود و نمادهای یهودی را مرمت می‌کند

رئیس سابق رژیم صهیونیستی در کتاب خود با عنوان "الدونمة" آورده: برخی از گروه‌های دینی هستند که همچنان خودشان را از بنی‌اسرائیل می‌دانند. آنها حالا به دنبال اقامه شعائر دین یهودند. سامری ها بخشی از این افراد هستند. طایفه مهم دیگری نیز وجود دارد که وهابیون هستند، آنها در ظاهر مسلمانند، اما در عمل و به صورت مخفیانه شعائر دین یهود را برپا می‌دارند.

تاریخچه آل سعود در تخریب آثار اسلامی و مرمت نمادهای یهودی/ چرا آل‌سعود آثار تاریخی اسلامی را نابود و نمادهای یهودی را مرمت می‌کند/ از نابودی مساجد هفت‌گانه مدینه تا مرمت منطقه خیبر+تصاویر و فیلم /آماده انتشار
گروه بین‌الملل مشرق - اقدام تروریست‌های تکفیری در تخریب گسترده و مستمر میراث انسانی و تاریخ تمدن سرزمین‌ شام از سوی کسانی که دیدگاه‌های تخریب‌گرانه در چارچوب انسانیت و ارزش‌های انسانی و مادی بشریت دارند، رفتاری جدید نیست. 
عبدالعزیز آل سعود در نامه‌های خود به دوستان انگلیسی‌اش فاش می‌کند: ما اسرائیل را به رسمیت می شناسیم و افتخار می‌کنیم که اولین دولتی هستیم که دست خود را به سوی آن دراز می کنیم. 
 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: , آل سعود , آثار تاریخی
[ جمعه 25 دی 1394 ] [ 19:51 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دموکراسی سعودی اروپایی

 



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: , دموکراسی , سعودی , اروپایی
[ جمعه 25 دی 1394 ] [ 19:50 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

افزایش شواهد کمک مستقیم ترکیه به داعش

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ ، شواهدی که نشانگر کمک مستقیم ترکیه به جنگجویان گروه تروریستی داعش با همدستی آمریکا، کشورهای دیگر عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و شرکای منطقه ای است، مرتب در حال افزایش است.
در این گزارش آمده است که حمایت خارجی، این امکان را به گروه‌های تروریستی در سوریه ، عراق و لیبی می دهد تا رشد کنند. تروریست‌های خارجی بدون این کمک، نیروهایی تاریخ مصرف گذشته هستند و خودشان توانایی اجرای عملیات موثر را نخواهند داشت.
این موضوعی است که رسانه های دروغ پراکن هرگز در مورد آن توضیح نمی دهند و به این شکل، موضوع جنگ آمریکا با جنگجویان گروه تروریستی داعش، ادامه می یابد.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 25 دی 1394 ] [ 19:50 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

رزمایش نزاجا بزودی برگزار می‌شود/ هیچ تهدیدی متوجه کشور نیست

رزمایش نزاجا بزودی برگزار می‌شود/ هیچ تهدیدی متوجه کشور نیست

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، با اشاره به رزمایش آتی نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش رزمایشی را به زودی برگزار خواهد کرد که کم و کیف آن را در آینده اعلام می‌کند.

 
وی با اشاره به اینکه امروزدر کشور در تجهیزات دفاعی خودکفا هستیم، درباره امکان خرید تانک T90 عنوان داشت: ارگ فناوری را به خدمت بگیریم، قطعا مشترک ما و کشور مقصد خواهد بود و این پروسه در حال انجام است. 
جانشین فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه ما منطقه را به خوبی رصد می‌کنیم و از آمادگی کامل برخورداریم، خاطرنشان کرد: هیچ تهدیدی متوجه کشور نیست.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 25 دی 1394 ] [ 19:49 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شرح حال سربازان آمریکایی+ عکس

 در پی دستگیری تعدادی از ملوان های آمریکایی متجاوز به مرز دریایی ایران در خلیح فارس، واکنش های متعددی در محافل خبری و فضای مجازی شکل گرفت.

یکی از واکنش های جالب توجه، انتشار تصاویری از شرح حال این سربازان در فضای مجازی و کانال های تلگرامی است.

 

شرح حال سربازان آمریکایی+ عکس

کد هدایت به بالا


[ جمعه 25 دی 1394 ] [ 19:44 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ترسناک ترین بمب افکن جهان را مشاهده کنید+تصاویر

طراحی اکثر بمب افکن های این کشور به زمان جنگ سرد باز می گردد اما نیروی هوایی این کشور همواره به وسیله بروز رسانی های الکترونیکی و کامپیوتری،شرایط آنها را برای عملیات ممکن ساخته است.

ترسناک ترین بمب افکن جهان را مشاهده کنید+تصاویر!


بوئینگ بی-۵۲ استراتوفورترس (به انگلیسی: Boeing B-52 Stratofortress) هواپیمای جت بمب‌افکن راهبردی فروصوت است که شرکت بوئینگ آن را نیروی هوایی ایالات متحده طراحی کرده و ساخته‌است.این هواپیما برای ماموریت‌های بازدارندگی هسته‌ای در دوره جنگ سرد و به عنوان جایگزینی برای بمب‌افکن بی-۳۶ ساخته شد. اولین نمونه بی-۵۲ در سال ۱۹۵۲ پرواز کرد و از سال ۱۹۵۵ تاکنون به طور پیوسته در خدمت فعال ارتش ایالات متحده است. تولید این هواپیما تا سال ۱۹۶۲ ادامه داشت و ۷۴۴ فروند از آن تولید شد.بی-۵۲ قادر به پرواز با سرعت‌های نزدیک به سرعت صوت تا ارتفاع ۱۵ هزار متری است. این هواپیما قادر به حمل بمب‌های اتمی یا متعارف هدایت‌شونده و قابلیت ناوبری دقیق جهانی است. از بی-۵۲ در جنگ‌های متعارف برای مأموریت‌های تهاجمی استراتژیک، پشتیبانی نزدیک هوایی، و عملیات‌های دریایی استفاده می‌شود.

ترسناک ترین بمب افکن جهان را مشاهده کنید+تصاویر!


این هواپیما قادر است در طول دو ساعت ۳۶۴ هزار کیلومتر مربع از سطح اقیانوس را دیده‌بانی کند.هم‌اکنون تنها مدل بی-۵۲اچ این هواپیما در خدمت نظامی است. از این مدل، که قادر به حمل و شلیک بیست موشک کروز هواپایه است، در مجموع ۱۰۲ فروند در سال‌های ۲-۱۹۶۱ ساخته شد.

ترسناک ترین بمب افکن جهان را مشاهده کنید+تصاویر!


وزن خالی این هواپیما حدود ۸۳ تن و حد اکثر وزن برخاست آن ۲۱۹.۶ تن است و می‌تواند حداکثر ۳۱.۵ تن انواع مهمات شامل انواع بمب، موشک، مین و موشک‌های کروز را حمل کند. سرعت بی-۵۲ حدود ۱۰۴۵ کیلومتر در ساعت (۰.۸۶ ماخ) است و پنج خدمه شامل فرمانده هواپیما، خلبان، ناوبر، مسئول رادار و افسر جنگ الکترونیک دارد.

ترسناک ترین بمب افکن جهان را مشاهده کنید+تصاویر!

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: بمب افکن ترسناک
[ پنج شنبه 24 دی 1394 ] [ 13:7 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

فرزندانمان را از کودکی با پوشش زهرا س آشنا کنیم

[ چهار شنبه 23 دی 1394 ] [ 19:48 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سخن حضرت آقا

 

دو کتاب یا دو نعمت فراموش شده !!!

مقام معظم رهبری (مد ظله) :

ضعف ما امت مسلمان ، عقب ماندگی ما ، کج رفتاری های ما ، کج تابی های ما

در مسائل اخلاقی و زندگی، همه ی این ها ناشی از دوری از قرآن است....

مقام معظم رهبری (مدظله) :

ما به نهج البلاغه بیش از این بایستی توجه کنیم ، بیش از این باید از دریای

مواج حکمت امیر المومنین (ع) بهره ببریم...

 

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 23 دی 1394 ] [ 19:47 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حکم فقهی فکر به نامحرم

 

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 23 دی 1394 ] [ 19:44 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

در رأس یک هیئت نظامی؛فرمانده نیروی دریایی ارتش وارد بنگلادش شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیئتی به منظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند عازم بنگلادش شده بود وارد داکا پایتخت این کشور شد.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیئتی به منظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند عازم بنگلادش شده بود وارد داکا پایتخت این کشور شد. به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار حبیب‌الله سیاری به منظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند در بنگلادش عازم این کشور شده است.فرمانده نیروی دریایی ارتش پیش از عزیمت به بنگلادش با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش گفت:‌ بررسی اهمیت اقیانوس هند در جهان، اهمیت شمال اقیانوس هند در تجارت جهانی، نقش اقتصاد منطقه، ارتباط بین آسیای جنوب شرقی و اتحادیه اروپا؛ مواردی هستند که در دستور کار این همایش قرار دارد. دریادار سیاری افزود: این همایش دو سالانه به مدت سه روز با حضور کشورهای حاشیه اقیانوس هند همچنین کشورهایی از قاره آمریکا، اروپا و شرق آسیا به عنوان ناظر حضور دارند و علاوه بر فرماندهان نیروهای دریایی، صاحبنظران مسائل دریا و دانشگاهیان از 30 تا 40 کشور دنیا با هدف تعامل و بررسی مسائل مورد علاقه تشکیل می‌شود. دریادار سیاری در ادامه امنیت اقیانوس هند را مهمترین موضوع این همایش عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه حدود یک سوم اقتصاد جهانی در این منطقه قرار دارد، امنیت دریایی در این منطقه بایستی طوری تأمین شود که بتوان از بسترهای اقتصادی آن استفاده کرد. فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین گفت: در این همایش دزدی های دریایی در باب المندب، خلیج عدن و در تنگه مالاکا، محیط زیست، امدادرسانی به کشتی ها، حضور نیروهای دریایی در حاشیه اقیانوس هند و مسائل زیست محیطی بررسی می شود. سیاری افزود: هیئت ایرانی علاوه بر حضور در این برنامه ها، توانمندی های نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت و نیز تجربیات فنی- مهندسی، همکاری های آموزشی، تعمیر و نگهداری، دانش و یگان های سطحی و زیرسطحی را به شرکت کنندگان معرفی می کند. وی همچنین با اشاره به اسکورت سالم حدود 3200 کشتی تجاری و نفتکش توسط نیروی دریایی کشورمان گفت: در برقراری امنیت دریایی، نیروی دریایی کشورمان جزو برترین های جهان محسوب می شود که شرکت کنندگان در این گونه همایش ها خواهان استفاده از تجربیات ما هستند.امیر سیاری در پایان با اشاره به پیش بینی بیش از 12 ملاقات ازجمله دیدار با فرمانده نیروی دریایی و نیز وزیر دفاع بنگلادش در سفر خود به این کشور افزود: همایش بعدی در سال 2018 به میزبانی کشورمان برپا خواهد شد.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 23 دی 1394 ] [ 19:43 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اعزام ناوگروه های نیروی دریایی در توسعه سیاست خارجی اثر مثبت دارد

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت و کمک به کشتی ها در برابر دزدان دریایی در توسعه سیاست خارجی اثر مثبت دارد.

وی که در مراسم استقبال از ناوگروه سی و هفتم نداجا اعزامی به آب های بین المللی سخن می گفت، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آب های بین المللی برای حفظ و برقراری امنیت خطوط کشتیرانی و همچنین حضور سایر کشورها منتقل کننده پیام صلح و دوستی ایران است. جانشین فرمانده نیروی دریایی اضافه کرد: همچنین حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش ها واجلاس های مهم بین المللی در توسعه روابط بین الملل موثر بوده و جایگاه رفیع ایران را نشان می دهد. وی با تقدیر از فعالیت های ناگروه 37 نداجا در مدت مأموریت خود در آب های آزاد، گفت: ناوگروه 37 به مانند سایر ناوگروه ها با اقتدار، افتخار، سربلند و با موفقیت مأموریت محوله را انجام داد و با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی توانمندی خود را نشان داد.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی , توسعه سیاست خارجی , نداجا , آجا , نظامی ,
[ چهار شنبه 23 دی 1394 ] [ 19:43 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ایران غرش شیران

 

21(10)

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 20 دی 1394 ] [ 20:12 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

کاریکاتور/ تشابه داعش و رژیم سعودی

 
کاریکاتور،اعدام،شهادت،شیخ نمر،نمر،شهادت،شهید،سعودی،آل سعود،فروپاشی آل سعود،وهابیت،

دانلود کاریکاتور,عکس کاریکاتور,کاریکاتور,جلاد,آل سعود,سقوط,رژیم سعودی,اعدام,داعش

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 20 دی 1394 ] [ 20:11 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اعتماد به آمریکا یعنی این!

 
نشریه «فارن افرز» در گزارش جدید خود آورده است که جمهوری اسلامی هم‌چنان مقابل شورش مردمی آسیب‌پذیر است و یک جنبش اعتراضی دیگر شبیه «جنبش سبز» در نهایت پدیدار خواهد شد و در آن زمان، آمریکا باید آماده باشد تا در کنار این جنبش بایستد.«فارن افرز» به غیر از توصیه به تشویق مردم جهت شوریدن علیه حکومت، از دولت آمریکا می‌خواهد که مسئولان حکومتی را نیز به ارتداد و دور شدن از حکومت تشویق کنند.
این توصیه و پیش‌بینی نشریه «فارن افرز» نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها هنوز به دنبال این هستند که هر اتفاقی مانند انتخابات را باید به شورش مردمی علیه حکومت جمهوری اسلامی تبدیل کنند.

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 20 دی 1394 ] [ 20:4 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

خون شیخ نمر دامن آل سعود را خواهد گرفت

[ یک شنبه 20 دی 1394 ] [ 20:1 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بازخوانی جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گزارشی به جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ پرداخته است.
-حمایت تاریخی از گروه های ترویستی ( طالبان در افغانستان)
جنایت عربستان در سوریه( جبهه النصره -داعش و...)
حمایت مالی از داعش
-جنایات عربستان در سرکوب قیام بحرین
جنایات عربستان در یمن
نقش عربستان در کشتار شیعیان نیجریه و زکزاکی
****دشمنی های طولانی عربستان با ایران و جمهوری اسلامی ایران ****
عربستان و تلاش برای تغییر نام خلیج فارس
-دشمنی عربستان در رابطه با  جزایر سه گانه
دشمنی تمام عیار عربستان با جمهوری اسلامی ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ایران
همکاری با آمریکا در حمله به طبس
سیاست های ضد ایرانی عربستان در بازار نقت
-بی احترامی تاریخی و سیستماتیک  به حجاج ایرانی 
 - حمایت مالی و اطلاعاتی عربستان از صدام حسین
همکاری کامل عربستان با تحریم­ های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران
نقش عربستان در بمب گذاری سفارت ایران در لبنان
طرح مبحث هلال شیعی و مبارزه با دولت ها و گروههای حامی ایران 
عربستان و  ترغیب آمریکا برای حمله به ایران (همزمان با بحران هسته ای)
همکاری اطلاعاتی با اسرائیل برای حمله به مراکز هسته ای ایران 
لابی گری و پرداخت رشوه برای محکومیت حقوق بشری ایران
فاجعه منا و عدم پاسخگویی رژیم عربستان

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: بازخوانی جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ , ایران , عربستان ,
[ یک شنبه 20 دی 1394 ] [ 20:1 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نمر شمشیر بُرنده‌ی آزادی خواهی در عربستان

 
 

خون پاک شیخ نمر، گریبان سردمداران آل سعود و اربابان آن‌ها را خواهد گرفت و همانگونه که تاریخ نشان می‌­دهد، هیچ­گاه ظلم پایدار نمانده و نخواهد ماند.

کاریکاتور/ نمر شمشیر بُرنده‌ی آزادی خواهی در عربستان

 

 

 

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: نمر شمشیر بُرنده‌ی آزادی خواهی در عربستان , عربستان
[ یک شنبه 20 دی 1394 ] [ 19:56 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد +تصاویر

در این گزارش صرفاً به چند مورد از سلاح‌هایی اشاره می‌شود که تهران می‌تواند در صورت بروز جنگ به آن‌ها روی بیاورد.

1- نیروی قدس

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد

2- موشک‌های بالستیک

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد

3- شناورهای تندروی تهاجمی

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد

 

4- زیردریایی های ایران

پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد +تصاویر

 

5- موشک‌های کروز «سومار»

پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد +تصاویر

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد , ایران , نظامی ,
[ یک شنبه 20 دی 1394 ] [ 19:55 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

واکنش رئیس جمهور به قطع رابطه عربستان با ایران

 
 
واکنش مقامات ایرانی به قطع روابط دیپلماتیک عربستان چه بود؟رئيس دفتر رئيس جمهور
 
 
حجت‌السلام روحانی در واکنش به اقدام شتابزده ریاض در قطع روابط دیپلماتیک خود با تهران گفت: دولت عربستان برای اين که بر جنايتش نسبت به سربريدن يک رهبر ديني در کشور خود سرپوش بگذارد، دست به اقدام عجيبی زده و رابطه سياسی خود را با جمهوری اسلامی ايران قطع کرده است در حالی که  بی‌ترديد هيچ‌گاه اين گونه اقدامات نمی‌تواند آن جنايت بزرگ را بپوشاند.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 17 دی 1394 ] [ 20:1 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

عربستان برای ناکام نماندن در قطع ارتباط با ایران تلاش می کند

 فرانس 24 در خبری فوری به نقل از مقامات کشور سومالی اعلام کرد این کشور به دنبال حمله به سفارت و کنسولگری عربستان در تهران و مشهد، روابط دیپلماتیک خود با ایران را قطع کرده است‎.
 
از سوی دیگر خبرگزاری عربستان سعودی "واس" به نقل از وزارت خارجه جمهوری "کومور" اعلام کرد این کشور ضمن محکومیت حمله به اماکن دیپلماتیک عربستان در ایران و تأکید بر ضرورت احترام به معیارهای بین المللی، سفیر خود در ایران را برای انجام پاره ای از مشورت‌ها فراخوانده است.‎
 
این در حالیست که القدس العربی اعلام کرد هنوز مقامات کومور بیانیه ای را در تأیید و یا رد این بیانیه، صادر نکرده است.‎
 
تنش میان ایران و عربستان به دنبال اقدام ریاض در اعدام شیخ نمر باقر النمر، روحانی برجسته شیعی و در پی آن، حمله به اماکن دیپلماتیک سعودی در ایران بالا گرفت.
 
با وجود محکومیت این حمله از سوی ایران، عربستان آن را بهانه‌ای برای قطع روابط دیپلماتیک خود با تهران قرار داد و سایر کشورهای عربی از جمله بحرین، سودان و جیبوتی را نیز تشویق کرد با پیروی از ریاض، روابط با ایران را متوقف کنند.
 

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 17 دی 1394 ] [ 19:58 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نکوهش تروریست‌های "جیش الاسلام" و "احرار الشام" توسط مقام روسی

پیشروی های ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه به همراه پشتیبانی فدراسیون روسیه باعث شده تا تروریست ها در مناطق مختلف به خصوص "حمص" و "ریف دمشق" متحمل شکست‌های سنگینی شوند و پیشروی های  ارتش سوریه در "شیخ مسکین" (ح.مه استان درعا) و حرکت به سمت شهرک "نوا" نمونه ای از آن است.  

"لازم به توضیح است که مقامات فدراسیون روسیه  مخالف جدی تروریست ها هستند و موضع گیری هایی نیز  در این زمینه داشته اند. اولگ سرومولوتف" معاون وزیر امورخارجۀ روسیه اعلام کرد: گروه های  "جیش الاسلام" و "احرار الشام"  باید در فهرست گروه‌های تروریست گنجانده شوند؛ زیرا این دو گروه قادر نیستند در هیچ بخشی از برآورده شدن اهداف سیاسی مشترک سوریه مشارکت داشته باشند.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 17 دی 1394 ] [ 19:48 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نفوذ دستگاه اطلاعات سوریه در بین تروریست ها

تحلیلگران و کارشناسان مسائل سیاسی و نظامی معتقدند که دستگاه اطلاعات سوریه در بین تروریست ها نفوذ کرده و توانسته ضربات سنگینی به آن ها وارد کند و کشته شدن "زهران علوش" فرمانده گروهک تروریستی جیش الاسلام و "ابوراتب حمصی" سرکرده گروهک تروریستی  "حرکه الاحرار الشام"  نمونه ای از آن است. 


برای مثال "زهران علوش" که در مسجدی (در ریف دمشق) در حال سخنرانی بود به سرعت شناسایی و کشته شد و "ابوراتب حمصی" هم اخیرا در ریف شمالی "حمص" به هلاکت رسید و لذا به نظر می‌رسد،  یک برنامه از پیش تعیین شده توسط دستگاه اطلاعات سوریه تدارک دیده شده تا با سازمان دهی سرشاخه‌های تروریست‌ها؛ آن‌ها  را نابود کنند.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 17 دی 1394 ] [ 19:43 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

برخی در سال 88 با حرفهای منکَر خسارتهای زیادی به کشور زدند

باشگاه خبرنگاران - برخی در سال 88 با حرفهای منکَر خسارتهای زیادی به کشور زدند/ بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید داشته و دارم

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور، با اشاره به جایگاه بسیار والای نماز جمعه آنرا «قرارگاه ایمان و بصیرت و اخلاق» و مهمترین وظیفه ائمه جمعه را نیز «تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی» برشمردند. ایشان همچنین انتخابات را مسأله ای بسیار مهم و نعمتی حقیقتاً بزرگ برشمردند و با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه افزودند: مفهوم عمیق حق الناس، در زمینه های «اجرا، نظارت، حقوق داوطلبان، لیستهای انتخاباتی، صیانت از آرای مردم و پذیرش نتایج انتخابات»، ابعاد مکمل و پرمعنایی دارد و مردم با توجه به طمع ورزی امریکایی ها به این انتخابات، موضوع نفوذ را مورد توجه کامل قرار دهند.

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 22:45 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ارتش با صدور بیانیه ای جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر را محکوم کرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن ومظلوم، شیخ نمر باقرالنمر را محکوم کرد.

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 22:43 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نمایش قدرت موشکی ایران برای ایجاد رعب در دل دشمنان

شهرهای زیرزمینی موشکی سپاه؛ دردسر جدید برای مهاجمان چشم آبی+عکس

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 22:40 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اعتماد به آمریکا یعنی این!

 
نشریه «فارن افرز» در گزارش جدید خود آورده است که جمهوری اسلامی هم‌چنان مقابل شورش مردمی آسیب‌پذیر است و یک جنبش اعتراضی دیگر شبیه «جنبش سبز» در نهایت پدیدار خواهد شد و در آن زمان، آمریکا باید آماده باشد تا در کنار این جنبش بایستد.«فارن افرز» به غیر از توصیه به تشویق مردم جهت شوریدن علیه حکومت، از دولت آمریکا می‌خواهد که مسئولان حکومتی را نیز به ارتداد و دور شدن از حکومت تشویق کنند.
این توصیه و پیش‌بینی نشریه «فارن افرز» نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها هنوز به دنبال این هستند که هر اتفاقی مانند انتخابات را باید به شورش مردمی علیه حکومت جمهوری اسلامی تبدیل کنند.

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 22:39 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

قصاص گناهان

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 22:38 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

هدف عربستان شیعیان است، با داعش کاری ندارد

به گزارش مشرق، رئیس کمیته امور خارجی پارلمان روسیه اعتقاد دارد تمام اقدامات ضد تروریسم عربستان به هیچ وجه داعش را هدف قرار نمی دهد.  
به گزارش اسپوتنیک، آلکسی پوشکوف رئیس کمیته امور خارجی پارلمان روسیه گفت: هدف اصلی تشکیل ائتلاف ضد تروریستی از سوی عربستان اصلاً داعش نیست بلکه بیشتر به خاطر سرکوبی شیعیان در سراسر جهان است.  
چند روز پیش عربستان سعودی به جرم شیعه بودن، ۴۶ نفر از شخصیت های برجسته شیعیان این کشور را اعدام کرد که شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان از جمله آنها بود. 
 عربستان جرم شیخ نمر را اهانت به پادشاه عربستان و سرپیچی از فرمان وی در سال ۲۰۱۴ اعلام کرده است. 
 پسکوف در یک پیام توئیتری نوشت: عربستان با تشکیل ائتلاف ضد تروریسم بیشتر به فکر سرکوب حرکت های شیعی در این کشور و سایر کشورهای منطقه است.  
وی نوشت: بسیاری از گروههای افراطی تحت حمایت عربستان در روسیه و سایر کشورهای جهان علیه شیعیان فعالیت می کنند.

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 22:37 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آمریکا خواستار آرامش و گفتگو میان تهران و ریاض شد

 

رویترز به نقل از یکی از مقامات دولت اوباما که نامش را فاش نکرد، نوشت: 'ما از این گزارش که پادشاهی سعودی دستور بستن نمایندگی دیپلماتیک ایران را در عربستان داده است اطلاع داریم.'
وی افزود: 'ما معتقدیم که روابط دیپلماتیک و گفتگوهای مستقیم برای حل و فصل اختلافات حیاتی است و تمام سران منطقه را ترغیب می کنیم که گامهای مثبت را برای آرام ساختن تنشها بردارند.'
به گزارش ایرنا، در پی محاکمه و اعدام آیت ا.. نمر رهبر شیعیان عربستان اعتراض های وسیعی در کشورهای جهان انجام شد متعاقب آن این کشور در اقدامی خشم آلود تصمیم به قطع روابط با ایران گرفت .

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 22:36 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

کوچه به کوچه جنگیدیم

 

  

  سریال کیمیا خیانت صدا و سیماست به ارتش ایران، ارتشی که اگه در دوران جنگ صلابت خودشو به رخ صدام نشون نم یداد امروزه ایرانی باید عربی صحبت می کرد.   

 

مقاومت 34 روزه خرمشهر در برابر چند لشکر زرهی و پیاده عراق یکی از شگفتی های تاریخ جنگ های کلاسیک جهان است . ولی بر خلاف تصور ، ..... نبود که این حماسه را رقم زد . او تنها یکی از افراد مدافع شهر بود. قهرمانان اصلی خرمشهر تفنگداران و تکاوران کلاه سبز نیروی دریایی ارتش ایران بودند . این دلاوران گمنام با شجاعت و از جان گذشتگی سقوط شهر را به تاخیر انداختند و به علت نرسیدن نیروهای کمکی پس از شلیک آخرین گلوله جان خود را فدای میهن کردند.حدود 400 نفر تکاور نیروی دریایی ارتش در جنگی نابرابر و تن به تن ، وحشت در دل ارتش مجهز صدام افکندند . ولی متاسفانه این حماسه به نام ...... رقم خورد و نامی از نیروی دریایی ارتش برده نشد ...... یکی از مدافعان و شهیدان عزیز این حماسه بود ولی بی شک عظمت کار قهرمانان نیروی دریایی ارتش چنان است که باید سر تعظیم فرود آوریم و از روح پاک آنان و بازماندگان این ارتش جان بر کف عذرخواهی کنیم . عذرخواهی برای ظلمی که در حق ارتش شد و خدمات آن در هشت سال جنگ به فراموشی سپرده شد.ولی در آینده تاریخ از اینان به نیکی یاد خواهد کرد.رسانه نه چندان ملی ما با دروغ پردازی ، همه عملیات های موفق جنگ را به ...... نسبت می دهد. در حالی که در ابتدای جنگ هنوز سپاه شکل لازم را پیدا نکرده بود و توان چندانی نداشت . نیروهای هوایی دریایی و زمینی ارتش بودند که جنگ را اداره کردند.

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 22:33 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

**سرلشکر رضایی: امیدوارم برد موشک ها از مرز 5 هزار کیلومتر عبور کند

 

سرلشکر "محسن رضایی" فرمانده اسبق کل سپاه درباره توانمندی موشکی ایران عنوان داشت: همان‌طور که سیلی بیست هزار سانتریفیوژی، آمریکایی‌ها را پای میز مذاکره کشاند و موجبات به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی کشورمان را فراهم ساخت، امیدوارم که با حمایت رئیس جمهور به‌زودی برد موشک‌های ایران نیز از مرز پنج هزار کیلومتر عبور کند. وی ادامه داد: بی‌تردید پس از رسیدن توان دفاعی ما به برد پنج هزار کیلومتری که قادر خواهد بود اهدافی ازجمله "جزیره دیه‌گو گارسیا"، پایگاه هوایی امریکا در حمله به طبس، را تهدید کند؛ امریکا از عملکرد خود پشیمان خواهد شد و درخواهد یافت که این‌گونه اقدامات، هیچ سودی در پی ندارد. فرمانده اسبق کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز امریکای شکست‌خورده، به ترفندی نو روی آورده که بخشی از آن اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران بوده و پایین نگه‌داشتن قیمت نفت با کمک مزدوران خود در منطقه در طول ماه‌های آینده، یکی دیگر از برنامه‌های آمریکاست.

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 22:31 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دعایی که رسول خدا به فاطمه زهرا آموخت

 

حاجت سریع, برآورده شدن حاجات

دعایی که رسول خدا به فاطمه زهرا آموخت

 رسول خدا صل الله علیه و آله و سلم به فاطمه زهرا سلام الله علیها فرمودند :

ای دخترم ! آیا می خواهی دعایی بیاموزمت که هیچ کس آن را نخوانده جز اینکه دعایش استجابت شده باشد و هیچ جادو در آن جایز نیست و هیچ دشمنی قادر به سرزنشت نیست و شیطان از تو دور شود و خدای مهربان از تو روی نگرداند و قلبت مضطرب نشود و دعایت رد نشود

کد هدایت به بالا


[ جمعه 11 دی 1394 ] [ 21:24 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حماسه 9 دی

 

افسران -  نیروی امنیتی پویش مجازی  خط قرمز انقلاب

کد هدایت به بالا


[ جمعه 11 دی 1394 ] [ 21:23 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

در آستانه سال نو میلادی

افسران - مسیحیت

کد هدایت به بالا


[ جمعه 11 دی 1394 ] [ 21:22 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شیوه‌فروش برده‌های‌جنسی داعش+تصاویر

گروه تروریستی داعش زنان اسیر شده را با شیوه خاص خود به فروش می رساند.
صراط: نیروهای داعشی پس از اسیر کردن زنان ایزدی آن ها را میفروشند. خریداران این زنان و دختران نیروهای شبه نظامی داعش هستند. گاهی خانواده های آن ها نیز با پرداخت هزاران دلار دخترانشان را از نیروهای داعشی میخرند و نجات می دهند.

شیوه‌فروش برده‌های‌جنسی داعش+تصاویر

شیوه‌فروش برده‌های‌جنسی داعش+تصاویر

شیوه‌فروش برده‌های‌جنسی داعش+تصاویر

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: برده های جنسی , داعش , فروش برده جنسی ,
[ جمعه 11 دی 1394 ] [ 21:21 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تحریم‌های جدید ترفند نو آمریکاست

تحریم‌های جدید علیه ایران بخشی از ترفند نو آمریکاست

سرلشگر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور ضمن قدردانی از وی برای توجه به گسترش و تقویت توان موشکی تاکید کرد: تجربه تاریخی ملت ایران نشان داده است که باید سیلی را با سیلی جواب داد، در غیر این صورت دوباره تاریخ ننگین دوره قاجار و پهلوی در کشور ما تکرار خواهد شد. تنها راه حضور مقتدرانه ما در روابط بین‌المللی مسیری است که حضرت امام (ره) در سیاست خارجی بنیان گذاشت و رهبر معظم انقلاب آن را پاسداری و با قوت ادامه دادند.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 11 دی 1394 ] [ 21:17 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]