نماینده عضو هیئت مدیره ۷شرکت‌ مانع دسترسی مردم به «فیش‌های مدیران» شد

توکلی

احمد توکلی با اشاره به این که یکی از نمایندگان مجلس خود در هیئت مدیره ۷ شرکت عضویت دارد گفت: این فرد در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه با ارائه پیشنهادی مانع از دسترسی عموم مردم به اطلاعات غیرطبقه‌بندی شده درباره حقوق مدیران و نمایندگان شده است.

ملاحظات: وقتی بعضی از مردم بدون بررسی به لیستی رای می دهند که که هرکدام دارای مواردی به خصوص در مفاسد مالی و حقوق های نجومی و اغراض سیاسی دستی داشته اند، بهتر از این نباید انتظار داشت.

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 17 بهمن 1395 ] [ 21:17 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بازگشت به دوران پیش از برجام هیچ‌گاه از روی میز ایران برداشته نمی‌شود

نشست خبری محمدرضا باهنر در خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اقتصاد کشورمان اکنون به معنای واقعی قفل شده است و خبری از هیچ رونق اقتصادی نیست، متاسفانه هنوز چرخ اقتصاد در کشور ما نمی‌چرخد و باید به دنبال راه‌حل برای رفع این مشکلات باشیم.

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 17 بهمن 1395 ] [ 21:16 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

جاسوس حرفه‌ای عملیات مخفی آمریکا معاون سیا شد

 

به نقل از خبرگزاری ­فرانسه ؛ "جینا چری هاسپل"، نخستین زنی که برای مدتی کوتاه  ریاست عملیات سری سازمان سیا را به عهده داشته و جاسوسی باتجربه در اجرای عملیات مخفی به شمار می آید، به معاونت مایک پومپئو، رئیس سیا منصوب شد.
 
او که در سال 1985 به استخدام آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در آمد، ماموریت هایی را در نقاط مختلف جهان، به ویژه لندن در دهه 2000  به اجرا در آورده است.
 
به گفته برخی رسانه های آمریکا، هاسپل ریاست یکی از زندان های مخفی آمریکا را در تایلند به عهده داشته است که در آن شیوه های مختلفی از شکنجه، از جمله غرق کردن مصنوعی و دیگر بدرفتاری ها با زندانیان به کار گرفته می شد.

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 17 بهمن 1395 ] [ 21:12 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

وزیر دفاع آزمایش اخیر موشک بالستیک را تایید کرد

وزیر دفاع آزمایش اخیر موشک بالستیک را تاکید کردسردار حسین  دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روز ملی فناوری فضایی گفت: امروز دو دستاورد در این حوزه از سوی رئیس جمهور رونمایی شد.

وزیر دفاع با اشاره به اظهارنظرهای رسانه‌های خارجی در رابطه با تست‌های موشکی ایران گفت: فعالیت موشکی ما هیچ مغایرتی با برجام و قطعنامه 2231 ندارد و همگی در ادامه برنامه‌های جاری‌مان بوده است.

وی افزود: برنامه‌های خود را در تولید اقلام دفاعی برای دفاع از اهداف و منافع ملی‌مان آنگونه که برنامه‌ریزی کرده‌ایم اجرا می‌کنیم، هیچ اراده‌ای نمی‌تواند برنامه ما را تحت تأثیر قرار دهد.

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 17 بهمن 1395 ] [ 21:10 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نمایشگاه توانمندی‌های هوایی در پایگاه شهید بابایی افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید بابایی اصفهان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی نهاجا، در این نمایشگاه که با هدف نمایش توانمندی و آمادگی نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید بابایی برگزار شده،  هواپیما‌های F14، F7، PC7، T33، بالگرد 214، توپ 23 میلیمتری پدافند، انواع مهمات جنگی و برج مراقبت سیار به معرض دید عموم گذاشته شده است.
 

بنا بر این گزارش همچنین چند پاراگلایدر توسط بخش خصوصی در این نمایشگاه وجود دارد تا افرادی که به پرواز علاقمند هستند بتوانند این حس را تجربه کنند.
همچنین غرفه محصولات فرهنگی، سمعی و بصری، غرفه ماکت هواپیما و ارائه پوستر هواپیما نیز  از بخش های دیگر برگزاری این نمایشگاه است.
این نمایشگاه از 12 تا 22 بهمن ماه، همه روزه، حتی روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 12 ظهر و بعد از ظهرها نیز از ساعت 14 لغایت 16 پذیرای عموم مردم است.

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 17 بهمن 1395 ] [ 21:9 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

باید حافظ انقلاب باشیم

 

 امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک فجر پیامی صادر کرد. 

 

 

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ یک شنبه 17 بهمن 1395 ] [ 21:6 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

جشن انقلاب بر روی ناو جماران

افسران - جشن انقلاب بر روی ناو جماران

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 17 بهمن 1395 ] [ 21:5 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم

در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم

 

امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمايي از مرکز هایپر بار نداجا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: آنچه که در آن روزهای انقلاب به فرموده امام خمینی( ره)، باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد وحدت کلمه بود.  
فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این وحدت کلمه و همبستگی همان نیاز این روزهای کشور است تا کشور به بهترین شکل رو به جلو حرکت کند.
 فرمانده نداجا گفت: در حال حاضر نیروی دریایی در تمام عرصه ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات و ساخت و ساز ها و حتی حضور در دریاهای دوردست پیشرفت چشمگیری داشته است.

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 17 بهمن 1395 ] [ 21:3 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

وزارت امور خارجه با حضور تیم کشتی آزاد آمریکا در ایران مخالفت کرد

وزارت امور خارجه با حضور تیم کشتی آزاد آمریکا در ایران مخالفت کرد

 

 درباره اقدام وزارت خارجه در عدم صدور ویزا برای کشتی گیران آمریکایی اظهار داشت: در بیانیه وزارت خارجه که بعد از اتخاذ سیاست‌های ویزایی آمریکایی علیه ایران اعلام شد؛ در خصوص چگونگی اقدامات ایران برای مقابله با لغو صدور ویزای ایران صحبت شد. 
 
وی افزود: حضور کشتی‌گیران آمریکایی در ایران را در کمیته ویژه مورد بررسی قرار دادیم و در مورد آن تصمیم گرفتیم که از آمدن آنها به ایران جلوگیری شود.  
سخنگوی وزارت خارجه درباره آینده اقدامات متقابل ایران در برابر تصمیم ترامپ گفت: ما هر موضوعی را در زمان خودش بررسی کرده و نسبت به آن تصمیم مناسب خواهیم گرفت. 
قاسمی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم عدم صدور ویزا برای کشتی گیران آمریکایی قطعی است گفت: بله این تصمیم قطعی است.  
اضافه می‌شود که مسابقات جام جهانی کشتی قرار است در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری در شهر کرمانشاه برگزار شود. 

وزارت امور خارجه پیشتر با صدور اطلاعیه‌ای از تشکیل کمیته ای با مشارکت دستگاههای ذیربط برای بر

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 17 بهمن 1395 ] [ 21:2 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

پیکان 3 ،نمادی از وحشت تل آویو از موشک های بالستیک ایران

 ؛ به نقل از آسوشیتدپرس، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه مدعی شد سامانه رهگیری «پیکان-3» را به سپر دفاع موشکی موجود خود افزوده است.

براساس ادعای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، این رژیم با افزودن این سامانه موشکی برد و قابلیت رهگیری دقیق تر سامانه دفاع موشکی خود را افزایش و توسعه داده است.

وزارت جنگ اسرائیل همچنین اعلام کرد افزودن سامانه دفاع موشکی پیکان -3 که در زبان عبری «ختس» نامیده می ‌شود، به طور قابل توجهی احتمال حمله موشک‌های بالستیک را کاهش می ‌دهد. انتظار می ‌رود که این سامانه ارتقا یافته دفاع موشکی در ماه‌های پیش رو عملیاتی شود.

آسوشیتدپرس نوشت سامانه دفاع موشکی پیکان-3 برای ضربه به اهداف خارج از جو زمین و رهگیری موشک‌های بالستیک نزدیک به سایت‌های پرتاب موشک طراحی شده است. این سامانه با همکاری شرکت بوئینگ آمریکا و صنایع هوا فضای اسرائیل توسعه یافته است.

براساس این گزارش، پیکان -3، بخشی از سامانه دفاع چند لایه در حال توسعه اسرائیل است تا از تهدیدهای موشکی برد کوتاه و متوسط شلیک

کد هدایت به بالا


[ جمعه 1 بهمن 1395 ] [ 19:55 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حدیثی تکان‌دهنده برای صاحبخانه‌ها

حدیثی تکان‌دهنده برای صاحبخانه‌ها

  در کتاب «ثواب الاعمال و عقاب الاعمال» نوشته شیخ صدوق حدیثی از امام صادق (ع) نقل شده که مضمون آن بسیار تکان دهنده و قابل تامل است.
شرح این حدیث را در ادامه می‌خوانید:
من کان له دار و احتاج مؤمن إلی سکناها فمنعه إیّاها قال اللَّه عزّ و جلّ: ملائکتی عبدی بخل علی عبدی بسکنی الدّنیا و عزّتی لا یسکن جنانی أبدا.
کسی که خانه‌ای داشته باشد و مومنی محتاج سکونت در آن باشد و او نگذارد، خداوند عزوجل می‌فرماید: فرشتگانم! بنده ام به بنده دیگرم در مورد سکونت در دنیا بخل ورزید، به عزتم سوگند هیچ گاه در بهشتم  ساکن نخواهد شد.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 1 بهمن 1395 ] [ 19:54 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

می‌خواستند ملوانانشان را آزاد کنند

امیر صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: در بحث دستگیری ملوانان آمریکایی، آنها با هواپیماهای اف ۱۸ خود به زور می‌خواستند ملوانانشان را آزاد کنند و با اخطار سامانه‌های پدافندی مجبور به عقب‌نشینی شدند

کد هدایت به بالا


[ جمعه 1 بهمن 1395 ] [ 19:53 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آمریکا را دعوت نکرده ایم

جواد ظریف

 

ظریف گفت: ما مخالف حضور آمریکا در نشست آستانه هستیم و دعوتی از آنها نکرده‌ایم.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه  در پاسخ به این سؤال که موضع جمهوری اسلامی ایران در صورت حضور آمریکا در نشست آستانه برای حل بحران سوریه چه خواهد بود، گفت: ما مخالف حضور آمریکا هستیم

کد هدایت به بالا


[ جمعه 1 بهمن 1395 ] [ 19:50 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دخالت‌های آمریکا زمینه را برای ورود تروریست‌ها به عراق فراهم کرد

العبادی 5

نخست‌وزیر عراق خواستار تحقیقی فراگیر در خصوص جبران خساراتی که در نتیجه ورود آمریکایی‌ها به این کشور به مردم وارد آمده است، شد

کد هدایت به بالا


[ جمعه 1 بهمن 1395 ] [ 19:48 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حادثه پلاسکو امنیتی نیست

خبرگزاری میزان: معاون امنیتی و انتظامی استان تهران گفت: شائبه امنیتی بودن حادثه پلاسکو صحت ندارد.
 محسن نسج همدانی معاون امنیتی وانتظامی استان تهران درباره علت فروریختن مجتمع پلاسکو اظهار کرد: این حادثه بر اثر دامنه زیاد آتش سوزی رخ داده است و هیچ گونه موضوع امنیتی درباره این حادثه وجود ندارد.


وی افزود: سفارتخانه‌هایی را که در اطراف مجتع پلاسکو وجود داشته است تخلیه کرده‌ایم تا آسیبی به آنها نرسد.

معاون امنیتی وانتظامی استان تهران تصریح کرد: مدیریت بحران داخل شهر تهران بر عهده شهرداری است ودرحال حاضر تمامی واحدهای آتش‌نشانی پیرامون این موضوع فعال هستند.

وی تاکید کرد: درحال حاضر باید منتظر باشیم تا اطلاعات دقیق درباره تعداد مصدومین که بیشتر آنها نیز از آتش‌نشان هستند اعلام شود.

همدانی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران و عمرانی استان تهران در حال حاضر در صحنه حادثه حضور دارند و اقدامات لازم را انجام می دهند

کد هدایت به بالا


[ جمعه 1 بهمن 1395 ] [ 19:47 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دستور ویژه برای تخریب ساختمان های مجاور پلاسکو برای نجات امدادگران

خبرگزاری ایسنا: دادستان تهران گفت: به مسئولان محلی و شهرداری مجوزهای لازم را دادیم تا اگر نیاز به تخریب مکانی برای نجات جان امدادگران است، این اقدام را انجام دهند.

عباس جعفری دولت‌آبادی با حضور در محل حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: آقای قالیباف در جلسه ستاد مدیریت بحران گزارشی از وضعیت این اتفاق ارائه دادند.

وی افزود: همه مسئولین تاکید داشتند امدادرسانی تسریع شود البته اقدامات پیشگیرانه هزینه کمتری از این حوادث دارد.

دادستان تهران افزود: همانطور که گفته شد بارها به مالکین پلاسکو تذکر داده شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم هرچه زودتر ساختمان‌های مجاور  تخریب شوند تا بتوان به ساختمان پلاسکو ورود کرد

 

کد هدایت به بالا


[ جمعه 1 بهمن 1395 ] [ 19:44 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]